Opgelost [CLOSED] Nieuwe instellingen RapidTV?

Status
Niet open voor verdere reacties.

erikzijl

Gevorderd
29 dec 2016
67
18
6
60
Ik heb RapidTV (opnieuw) ingesteld volgens onderstaand voorbeeld: For instance if this is your line: change it to the following: and then try the new line to your device.
De kanalen worden nu wel geladen, maar vanwege "The lack of streams.." zie ik (nog) niets.
Moet ik nog iets instellen?
 
Ik heb RapidTV (opnieuw) ingesteld volgens onderstaand voorbeeld: For instance if this is your line: change it to the following: and then try the new line to your device.
De kanalen worden nu wel geladen, maar vanwege "The lack of streams.." zie ik (nog) niets.
Moet ik nog iets instellen?
Nee hoor, die kanalen zijn gewoon nog niet terug. Even geduld nog. Op bv. UK en Spanje doen al heel veel zenders het weer. En van NL onder andere Fox sport en Veronica.
 
  • Like
Reacties: erikzijl
Weet er ook iemand of de link voor EPG ook gewijzigd moet worden. Ik krijg wel de zenders maar geen EPG.
 
Weet er ook iemand of de link voor EPG ook gewijzigd moet worden. Ik krijg wel de zenders maar geen EPG.

EPG is waarschijnlijk nog plat. Kwestie van geduld. Je kan ook de EPG van dit forum gebruiken, die is vrijwel nooit plat...


PS. ik sluit dit topic omdat het niet meer nodig is :slotje:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.