Opgelost [CLOSED][SOLVED] storing Hiptv?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dushi1967

Forumlid
1 apr 2017
12
3
6
56
Klopt het dat er heel veel kanalen het niet doen vandaag? Alleen ned1,2,en 3 doen het en een paar film 1 kanale. Maar in ieder geval er zijn meer die het niet doen dan die het wel doen. Krijg connect failed
 
Klopt het dat er heel veel kanalen het niet doen vandaag? Alleen ned1,2,en 3 doen het en een paar film 1 kanale. Maar in ieder geval er zijn meer die het niet doen dan die het wel doen. Krijg connect failed
Een juiste constatering van jou dat er kanalen uit liggen.
Meestal is dat van korte duur,dus ik zou me voorlopig nog geen zorgen maken :)
 
En zoals al eerder vermeld, zal eric hier niet zo vaak meer op het forum zitten .
Dus voor evt vragen en klachten te emailen naar info@HIPTV en je weet meer . ;)
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Ik heb gevraagd maar kreeg als antwoord dat het mischien aan mijn verbinding ligt. Dus ik ben blij dat ik niet de enige ben
 
En zoals al eerder vermeld, zal eric hier niet zo vaak meer op het forum zitten .
Dus voor evt vragen en klachten te emailen naar info@HIPTV en je weet meer . ;)
Maar Erik heeft liever niet dat men voor elk wissewasjes een mail stuurt.
Een duidelijke klacht is oké, maar 1 zender die het een half uur niet doet liever niet.
 
Nou ik heb helemaal geen beeld meer. En Eric weet neet waar het probleem ligt. Hij vermoed aan mijn mediaplayer. Maar ja die heb ik bij hem vandaan ???
 
Nou ik heb helemaal geen beeld meer. En Eric weet neet waar het probleem ligt. Hij vermoed aan mijn mediaplayer. Maar ja die heb ik bij hem vandaan ???
Dat is vervelend Jan,kun je in het kort beschrijven wat precies het probleem is en wat je zelf al hebt ondernomen om het op de lossen .
 
Hallo Lex
Ik weet niet wat ik moet doen. Ik heb niets veranderd. Hij ging alles doen laden en alles en wanneer ik naar de zenders kijk zie ik alle zenders en wanneer ik iets wil zien gaat hij zo te zien laden maar er gebeurd niets. Ik heb dit 2 weken geleden ook al gehad en de volgende dag doet alles het weer. Eric zegt dat alles werkt en dat het bij er bij mij een probleem is. Hij begon zelfs dat mij mediaplayer niet goed zou zijn welke ik bij hem anderhalve maand geleden ongeveer gekocht zou hebben. Ik heb dus totaal geen vertrouwen meer in HIPTV.
 
Nou niet zo pessimistisch ,Eric heeft natuurlijk wel gelijk dat het probleem bij jou ligt want ik hoor hier verder niemand over problemen bij Hiptv.
Je zou het eventueel kunnen oplossen door de box op nieuw op te starten, dus even van de netspanning af te halen.
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Hallo Lex
Ik heb een Windows computer met kodi 1.7 en de V88 Pro. Bij alle 2 doet hij het niet. Ik heb net de V88 Pro van de stroom gehaald15 tellen gewacht en opnieuw opgestart. De gids ging laden maar verder gebeurd er niets geen zenders te zien ? Datzelfde had ik 2 tot 3 weken gelden ook en de volgende dag werkte alles weer normaal.
Donderdag deed alles het nog en vrijdag niet meer. De windows computer daar staat alleen en wordt alleen voor kodi gebruikt. Ik weet het niet meer.
 
Nou ik zou het een twee drie ook zo niet weten.
Ik zou een flauw antwoord kunnen geven ...wacht tot morgen dan doet hij het weer ,maar daar ben je nu ook niet mee geholpen.
 
Klopt. Ik heb mij nu al weekenden kwaad gemaakt hier over . Het enige at er gebeurt is dat mijn bloeddruk oploopt.
Het zijn gemakkelijke antwoorden en ik heb er geen vertrouwen in. Ik heb mij buren ook HIPTV geadviseerd en gisteren deed het daar ook vreemd. Dus ik ben niet de eenige.

Maar in bedankt voor het meedenken.
 
  • Like
Reacties: leoke en Lex
Hier werkt Hiptv een stuk beter dan de laatste weken. Behalve Ziggo is steeds aan het bufferen.
 
Dat moeten we niet hebben met die bloeddruk, maar eens kijken of die het morgen doet of dat hier iemand meeleest die zich in het probleem herkent.
 
Hallo Lex
Vanochtend mijn windows computer aangezet geen iptv Mijn V88 Pro gaat zenders laden PVR manager en de addons. Dan ga je een zender aanklikken en dan gat het ronde zandlopertje en gaat dan weer terug naar de zenderlijst.
Ik heb betaald voor deze service niet bij jullie maar ik ga hem er nu maar af gooien en ik durf het de mensen niet meer aan te raden.
 
Hallo Lex
Vanochtend mijn windows computer aangezet geen iptv Mijn V88 Pro gaat zenders laden PVR manager en de addons. Dan ga je een zender aanklikken en dan gat het ronde zandlopertje en gaat dan weer terug naar de zenderlijst.
Ik heb betaald voor deze service niet bij jullie maar ik ga hem er nu maar af gooien en ik durf het de mensen niet meer aan te raden.
(ik heb ook voorgaande berichten gelezen)
Het lijkt er sterk op dat je een IP Ban hebt opgelopen. Dit kán komen doordat je op meerdere apparaten een stream aan hebt gehad, maar het kan ook andere oorzaken hebben. Vraag dus even bij HIPTV of ze dit kunnen nakijken. Stuur in je mail meteen je ip adres mee, die zie je hier staan:
 
(ik heb ook voorgaande berichten gelezen)
Het lijkt er sterk op dat je een IP Ban hebt opgelopen. Dit kán komen doordat je op meerdere apparaten een stream aan hebt gehad, maar het kan ook andere oorzaken hebben. Vraag dus even bij HIPTV of ze dit kunnen nakijken. Stuur in je mail meteen je ip adres mee, die zie je hier staan:
Zat daar gisteren zelf ook te denken @Plenkske omdat Jan zijn abonnement op twee devices had geïnstalleerd.
Maar tevens gaf hij aan dat het meestal maar 1 dag was dat Hiptv er uit lag ,en het probleem de volgende dag was opgelost.
Maar inderdaad via info@HIPTV kan Jan hier zekerheid over krijgen.
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Zat daar gisteren zelf ook te denken @Plenkske omdat Jan zijn abonnement op twee devices had geïnstalleerd.
Maar tevens gaf hij aan dat het meestal maar 1 dag was dat Hiptv er uit lag ,en het probleem de volgende dag was opgelost.
Maar inderdaad via info@HIPTV kan Jan hier zekerheid over krijgen.
ik zat aan het zelfde te denken, ik had dit probleem ook gehad bij Hiptv .
Ik had per ongeluk 2x zelfde account aangezet (Pc en Q5)...en klapt bij mij ook meteen eruit na een selectie van een kanaal
 
ik zat aan het zelfde te denken, ik had dit probleem ook gehad bij Hiptv .
Ik had per ongeluk 2x zelfde account aangezet (Pc en Q5)...en klapt bij mij ook meteen eruit na een selectie van een kanaal
Dan denk ik een IP ban heb je ... of heb je niet.
Maar Jan had stel gisteren wel beeld maar vandaag niet maar morgen wel weer,dat is gek als het ban is.
 
Hallo. Volgens Eric heb ik geen IP ban. Wij weet het ook niet. Mijn vrouw kijkt of bov er n of beneden. Donderdag nog gekeken en vrijdag geen beeld meer.
Hij vermoed router of iets dergelijks. Ik denk dat ik eerst kodi ga verwijden opnieuw installeren. Kijken of dat werkt. Bedankt alvast voor het meedenken. Of kan mij iemand helpen In almere
I
 
Status
Niet open voor verdere reacties.