Cloud TV Nederlandse zenders bekijken in Kodi (Zoals HBO, Film 1 etc)

Volgens die zelfde zenderlijst zouden de commerciële dus achter de npo-tjes wel in HD beschikbaar zijn,dan zou er dus verschil moeten zijn in de beeldkwaliteit.
 
Ik let zelf niet echt op of een iptv zender HD is, ik ben al überhaupt blij áls er beeld is, gezien de prijs en hoeveelheid zenders is het al tof dat het kan allemaal, en er valt wel eens een zender uit, of het geluid werkt een dag niet, of heel af en toe bufferen, dus dan vind ik persoonlijk het niet zo erg als iets een keer niet full hd is. m.a.w. ik zou er voor het gemak niet vanuit gaan en dan is het meegenomen als ze wel HD zijn. (ik kijk zelf op een 55 inch samsung full hd tv en heb nooit de indruk dat het SD is)
 
Ik ben niet zo bekend met dit soort zaken, maar heb al wel geruime tijd KODI. En het lijkt inderdaad steeds moeilijker Live Sport te kunnen kijken. Dus ik twijfel om nu Rapidiptv aan te schaffen. Maar hoe gaat dit in zijn werk bij KODI?? Ik betaal voor een bepaalde tijd en hoe kan ik het dan gebruiken? Krijg ik iets toegestuurd (een repository oid)?? Wij kan voor mij kort de stappen beschrijven die volgen vanaf de betaling?
 
okay dus npo1 2 en 3 zijn gewoon gratis te zien daarmee ? kan handig zijn als iptv uitvalt een keer, thanks
 
Jericho haalt de streams ook van andere wel bekende streams dus als mensen er massaal opduiken zijn deze ook niet meer te zien of voor korte tijd lijkt mij
 
Hallo ik had een vraagje cloudtv doet het niet bij mij
En weet iemand leuke addons voor Nederlandse films voor de allerkleinste
Alvast bedankt
 
Ik heb geen creditkaart, wel paysafecard, kun je daarmee ook betalen bij r ?
 
Nee ik bedoel de .
 
okay dus npo1 2 en 3 zijn gewoon gratis te zien daarmee ? kan handig zijn als iptv uitvalt een keer, thanks
NPO zenders zijn altijd gratis te zien, zoals je waarschijnlijk wel weet.
Zo was mijn IPTV stream een keer flink aan het bufferen, toen ben ik naar de Retrospect addon gegaan. Deze addon is eigenlijk gebouwd voor "uitzending gemist" bij iedere zender. Maar bij NPO heeft die ook de Live TV streams. Werkt perfect en is in 720p kwaliteit :)
 
Met Showbox kun je geen TV zenders bekijken!
En Showbox werkt sinds enige tijd ook niet goed meer!
 
Ja
Flauw hoor,nou wat wil je weten dat het blok Nederlandse zenders het bijna nooit doen ! Dan bert vragen om een testje
 
Is er iets meer te vertellen over de Jericho add-on?
Jericho is dus een Addon waarin je live Nederlandse zenders kunt bekijken, maar het werkt vaak niet, als er teveel mensen tegelijk kijken dan happert of hangt het beeld.
Wil je goed en met mooi beeld en geluid live TV kijken op je box, dan kun je beter een IPTV abo nemen.