Cloud TV Nederlandse zenders bekijken in Kodi (Zoals HBO, Film 1 etc)

En dit dan?



Goedkoop voor nog geen tien euro per maand naar duizenden Europese betaalzenders kijken. Als het aan BREIN ligt, is dat binnenkort verleden tijd.
BREIN kan tot nu toe nog niet veel omdat hierover eerst nog uitspraken moeten komen vanuit de europese rechter
 
Maar als ze het wel kunnen stoppen ben ik mijn jaargeld kwijt of ik moet nu de hoge losse maandprijs betalen. En internet staat vol met slechte verhalen over iptv. Het word interresant als ze ook een losse goedkope maandprijs aanbieden zonder verplichte automatische afschrijving.
 
  • Like
Reacties: Harrie36
Maar als ze het wel kunnen stoppen ben ik mijn jaargeld kwijt of ik moet nu de hoge losse maandprijs betalen. En internet staat vol met slechte verhalen over iptv. Het word interresant als ze ook een losse goedkope maandprijs aanbieden zonder verplichte automatische afschrijving.
Ik weet niet waar je naar zoekt op internet , maar IPTV kwaliteit is afhankelijk van de provider. Die wij hier op het forum aandragen is prima hoor.
Sowieso is er geen automatisch afschrijving, je kiest gewoon zelf hoeveel maanden je wilt en betaald dat. Ik zou in dit geval gaan voor een half jaar. Dan ben je nog goedkoop uit en geen risico ofzo...
 
Ik gebruikte de DSS repo voor de SEBN streams op kodi te kunnen ontvangen. Is daar een alternatief voor?
 
Er is mij niks van bekend dat daar een uitspraak voor in de maak is .. heb je daar een bron voor ?

"De hoorzitting bij het Europese Hof van Justitie in deze zaak dient op 29 september"

Dat is het enigste wat erop dit moment duidelijk is volgens mij.....
 
"De hoorzitting bij het Europese Hof van Justitie in deze zaak dient op 29 september"

Dat is het enigste wat erop dit moment duidelijk is volgens mij.....
Dat is een oud bericht, van afgelopen september dus.
Volgens mij komt er weer een uitspraak over "streamen" ergens in maart / april.