Cobra IPTV

Rshn

Actief
10 aug 2018
36
3
6
34
Hoi allen,

Heeft iemand ervaring met Cobra IPTV?

Alvast bedankt voor de reacties!
 
Ik ben momenteel aan het kijken of ik Cobra tv kan gebruiken om Rain tv te kijken (Russische zender) Helaas heb ik erg weinig evaring met Kodi etc. Ik geef dit aan Cobra aan maar tot op heden vragen ze alleen maar of ik een test met M3U wil doen. Gevoelsmatig heb ik mijn twijfel over de service.
Helaas zijn de meeste instructies met PVR simple client maar die kan ik in Kodi17.6 niet vinden, jezou verwachten dat een aanbieder daarmee zou kunnen helpen.
Mvg Anton
 

We zijn al wel bij kodi 18.6 maar het principe is hetzelfde.

Hierin verziet dit forum dan weer wel.
Maar inprincipe zou je met een kosteloze test zelf wel op onderzoek kunnen gaan of jouw favoriete zenders in het pakket zitten.
Dan weet je ook meteen of deze het ook doen en ervaar je iptv.
Uiteraard is je reactie begrijpelijk de aanbieder kan het ook melden maar zelf uitproberen leer je van.
Test gewoon verschillende aanbieders en apps dus niet alleen via kodi pvr want dat werkt ook niet altijd lekker is de ervaring van velen hier op het forum.
 
En waarom zou je Kodi gebruiken om IPTV te gebruiken? Als je hier het forum door snuffelt, dan vind je genoeg andere mogelijkheden/apps om IPTV mee te kijken. En dan ga ik er van uit dat je een Android boxje hebt. Mocht je echt alleen Kodi tot je beschikking hebben, zoek dan eens naar de Balies addon. Binnen Kodi de meest geschikte addon om een betaald IPTV abbo te gebruiken.