contact IPTV Totaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

life38

Forumlid
24 mrt 2020
8
0
1
44
Hi beste forumleden! mijn naam is Drew en ben onlangs lid geworden om het iptv landschap eens uit te proberen. Moet zeggen dat er een behoorlijke verscheidenheid in zit.

Voor mijn ouders en oma had ik een abonnement aangevraagd op 11 maart en op 15 maart is het betaald maar tot op heden is er nog geen dienst verleend. Is dat normaal voor iptv totaal of Europese providers in het algemeen ? Ik heb meerdere support tickets aangemaakt - geen reacties. Ik heb vanaf de homepage via 'Contact' ook nogmaals aangeven dat het niet werkt en gevraagd of ze op tickets kunnen reageren - wederom geen reactie.

Dit kan toch niet de norm zijn voor iptv land? Heeft iemand een alternatieve manier om in contact te treden met hun? Misschien zelfs een telefoonnummer? Naast dat ik vind dat ze nu over een mickey mouse bedrijf overkomen vind ik het echt supersneu voor oma en ouders. Ze leven van een minimaal pensioentje bij elkaar in een huis en hebben geen fatsoenlijke tv terwijl ze toch betaald hebben. Ze kunnen het financieel ook niet bolwerken om nu elders een abonnement af te sluiten.

Zouden jullie misschien een passend advies hebben of ideeën hebben wat te doen in dit geval?

Ik hoop het van harte want zij (70 plussers en eentje bijna 90 jaar) kunnen absoluut niet de deur uit gaan voor plezier en televisie kijken is zo'n beetje alles wat ze nog blij maakt en afleiding geeft.

Blijf veilig in deze roerige tijden en groet aan allen, Drew
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij Tele2 Internet en Bellen na de kortingsperiode voor € 34,- per maand...
En dan kun je dus ook klagen als er iets niet naar verwachting is
 
  • Like
Reacties: life38
En wij doen hier geen support voor welke IPTV provider dan ook. Sterker nog, da's tegen onze forum regels. Stug blijven proberen om in contact te komen is het enige wat ik je kan adviseren.
 
  • Like
Reacties: life38 en Plantje
En wij doen hier geen support voor welke IPTV provider dan ook. Sterker nog, da's tegen onze forum regels. Stug blijven proberen om in contact te komen is het enige wat ik je kan adviseren.
Heb je wel eens het topic over Alie IPTV gelezen?.....Hoezo geen support?....staat vol met support daar, wie je moet contacten, welke pakketten je dient te nemen en bij wie, dus beetje hypocriet
 
  • Like
Reacties: life38
En wij doen hier geen support voor welke IPTV provider dan ook. Sterker nog, da's tegen onze forum regels. Stug blijven proberen om in contact te komen is het enige wat ik je kan adviseren.
In zoverre dat er wel support gedaan word dmv hints etc maat directe contactlijnen als websites of telefoonnummers niet dan verwijzen we altijd door naar onze grote vriend Google ;)
 
  • Like
Reacties: life38
Bij Tele2 Internet en Bellen na de kortingsperiode voor € 34,- per maand...
En dan kun je dus ook klagen als er iets niet naar verwachting is
Bedankt voor jouw reactie. Zou een idee zijn maar dan moeten ze weer betalen. Het pensioentje waar ze van leven heeft die ruimte niet.
Post automatically merged:

En wij doen hier geen support voor welke IPTV provider dan ook. Sterker nog, da's tegen onze forum regels. Stug blijven proberen om in contact te komen is het enige wat ik je kan adviseren.
Hi Shaman, ok duidelijk. Ik probeer bij de mensen met veel kennis in dit forum na te vragen of er alternatieve contact methodes zijn waar ik niet aan gedacht heb. Het is superlastig om iptv totaal hierover te contacten. We staan met de rug tegen de muur en ik ben gelijk genezen om bij een dergelijke aanbieder een abonnement te verlengen (tenzij er een goede reactie terugkomt). Moet zeggen dat het toch heel vreemd is dat iptv totaal nergens op reageert. Normale manier om je business te runnen maar op zijn minst normale omgangsvormen. Tot op heden geen reacties op tickets via hun ticketsysteem en geen reactie op emails via hun algemeen contact forumlier. Wat kan een mens anders. Wij zijn teneinde raad.

Maar alsnog bedankt voor jouw reactie.

Gr
Drew
Post automatically merged:

Heb je wel eens het topic over Alie IPTV gelezen?.....Hoezo geen support?....staat vol met support daar, wie je moet contacten, welke pakketten je dient te nemen en bij wie, dus beetje hypocriet
Alie iptv? Is dat dezelfde maatschappij? Ik begrijp je niet.

Ben zeker niet hypocriet, ben ontzettend oprecht. Oprecht verbaasd dat er geen reacties komen van iptv totaal ondank dat we gebruik hebben gemaakt van hiun ticketsysteem.

Ik zal alie iptv eens bekijken, misschien is het inderdaad hetzelfde bedrijf. Bedankt.
Post automatically merged:

Ik weet nu dat ik niet de enige ben die geen reactie krijgt van IPTV totaal daar ik via persoonlijke berichten aan het praten ben met die personen die niet openlijk op het forum reageren. Het is jammer dat er andere mensen zijn met hetzelfde probleem. Mensen die iptv totaal in overweging nemen zou hier wel serieus rekening mee moeten houden.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor jouw reactie. Zou een idee zijn maar dan moeten ze weer betalen. Het pensioentje waar ze van leven heeft die ruimte niet.
Let wel: ik heb het voorbeeld maar even snel gezocht en het gaat om tv in combinatie met internet. Wat zijn ze nu per maand kwijt aan internet? Dat kun je er dan van aftrekken. En wellicht is er ook nog echt wel iets goedkopere te krijgen.
En bovendien zitten ze dan niet met illegale zooi te klooien.

Je noemt "normale manier van business runnen", maar ik denk dat dit voor illegale business hele normale omgangsvormen zijn
 
  • Like
Reacties: life38
Ja, is realiteit funnyguy! Goeie naam trouwens ;-)
Ja das onze gefrustreerde forum.. bijdehande opmerkingen maker... (is iptv verkoper )

Opmerkingen van hem links laten liggen of rechts natuurlijk das ieder zn eigen.. ;)

Ik zou zeggen probeer eens een alie lijntje.. Stukken goedkoper en iig stuk betere service als iptv totaal...

 
Laatst bewerkt:
  • Grappig
Reacties: life38
Let wel: ik heb het voorbeeld maar even snel gezocht en het gaat om tv in combinatie met internet. Wat zijn ze nu per maand kwijt aan internet? Dat kun je er dan van aftrekken. En wellicht is er ook nog echt wel iets goedkopere te krijgen.
En bovendien zitten ze dan niet met illegale zooi te klooien.

Je noemt "normale manier van business runnen", maar ik denk dat dit voor illegale business hele normale omgangsvormen zijn
Hi Plantje, bedankt dat je nogmaals reageert, waardeer het dat je meedenkt. Ze delen nu internet met de overburen (om kosten te besparen). Fingers crossed, hopen dat we toch misschien nog een reactie van IPTV Totaal krijgen.
Gr
Drew
 
Ja das onze gefrustreerde forum.. bijdehande opmerkingen maker... (is iptv verkoper )

Opmerkingen van hem links laten liggen of rechts natuurlijk das ieder zn eigen.. ;)

Ik zou zeggen probeer eens een alie lijntje.. Stukken goedkoper en iig stuk betere service als iptv totaal...

Hi Ateam (jouw naam vind ik nog beter! ,, If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire... the A-Team.") Alie lijntje ga ik zeker bekijken. Misschien kunnen de kinderen samen eens een abonnement afnemen voor die oudtjes. Bedankt voor het meedenken!
Gr
Drew
 
Je noemt "normale manier van business runnen", maar ik denk dat dit voor illegale business hele normale omgangsvormen zijn
Klopt precies wat je zegt...

Ze hoeven niet zoals kpn of ziggo etcetera..

Verantwoording af te leggen... Werkt het niet, ligt het altijd aan de eindgebruiker... Centjes in de zak jammer joh..

Er zal geen een iptv aanbieder een "monteur" langs sturen hoor... Ja "langs"... Dat zou kunnen.. Met gangs...

Dus zoals @Plantje zegt toch misschien een betrouwbare officiële provider nemen...
Post automatically merged:

Hi Ateam (jouw naam vind ik nog beter! ,, If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire... the A-Team.") Alie lijntje ga ik zeker bekijken. Misschien kunnen de kinderen samen eens een abonnement afnemen voor die oudtjes. Bedankt voor het meedenken!
Gr
Drew
Zo is mijn nickname ook tot stand gekomen... Was heul erg fan van ze... :LOL:
 
  • Grappig
Reacties: life38
Ja das onze gefrustreerde forum.. bijdehande opmerkingen maker... (is iptv verkoper )

Opmerkingen van hem links laten liggen of rechts natuurlijk das ieder zn eigen.. ;)

Ik zou zeggen probeer eens een alie lijntje.. Stukken goedkoper en iig stuk betere service als iptv totaal...

Triester zal je niet worden, bedroevende opmerking weer over een provider die wij niet eens zijn, doe je huiswerk
 
  • Like
Reacties: life38
Triester zal je niet worden, bedroevende opmerking weer over een provider die wij niet eens zijn, doe je huiswerk
Euh zeg ik (lees) schrijf ik dat jij van iptv totaal bent? (hoezo aannames :slap:)

Of zeg ik dat je een simpele gefrustreerde elke keer terug kerende met valse via vpn account aanmakende hd unlimited verkoper bent?? Ohja dat zei ik dus wel.... :LOL:
 
Euh zeg ik (lees) schrijf ik dat jij van iptv totaal bent? (hoezo aannames :slap:)

Of zeg ik dat je een simpele gefrustreerde elke keer terug kerende met valse via vpn account aanmakende hd unlimited verkoper bent?? Ohja dat zei ik dus wel.... :LOL:
Ach zal me verder niet verlagen tot dit niveau van communicatie, sta er gelukkig ver boven.
 
Ach zal me verder niet verlagen tot dit niveau van communicatie, sta er gelukkig ver boven.
Tja lager als laag houd een keer op he..... Ver boven heeel laag is niet echt veel hoor... Maar goed, dat hoef ik jou niet uit te leggen..

Ontopic maar weer he.. ;)

Betrouwbare iptv providers... Iptv totaal dus iig niet
 
En als ze dan toch een internet account delen, dan kunnen ze toch ook een Ziggo account delen? Zal bij andere aanbieders ook echt wel mogelijk zijn om via een app TV te kijken. Net zoals je een Netflix account kunt delen.
Daar is het niet voor bedoeld, maar het is volgens mij wel van een andere orde dan IPTV. Om te beginnen deel je dan de kosten 50/50 in plaats van dat er iemand winst maakt. Bovendien krijg je gewoon service op het adres van de aansluiting indien nodig.

Hoe hebben ze nu dat internet abonnement gedeeld dan?
 
Ja ik heb tegenwoordig ook een probleem om IPTV totaal te bereiken. Het beeld is prachtig, ze reageren zelf wel snel op storingen, worden gemeld in Telegram. Maar tickets worden al weken niet meer beantwoord. Jammer, ze hebben de beste kwaliteit die er is.
 
  • Like
Reacties: life38
Status
Niet open voor verdere reacties.