- 24 mrt 2020
- 8
- 0
- 1
- 44
Hi beste forumleden! mijn naam is Drew en ben onlangs lid geworden om het iptv landschap eens uit te proberen. Moet zeggen dat er een behoorlijke verscheidenheid in zit.
Voor mijn ouders en oma had ik een abonnement aangevraagd op 11 maart en op 15 maart is het betaald maar tot op heden is er nog geen dienst verleend. Is dat normaal voor iptv totaal of Europese providers in het algemeen ? Ik heb meerdere support tickets aangemaakt - geen reacties. Ik heb vanaf de homepage via 'Contact' ook nogmaals aangeven dat het niet werkt en gevraagd of ze op tickets kunnen reageren - wederom geen reactie.
Dit kan toch niet de norm zijn voor iptv land? Heeft iemand een alternatieve manier om in contact te treden met hun? Misschien zelfs een telefoonnummer? Naast dat ik vind dat ze nu over een mickey mouse bedrijf overkomen vind ik het echt supersneu voor oma en ouders. Ze leven van een minimaal pensioentje bij elkaar in een huis en hebben geen fatsoenlijke tv terwijl ze toch betaald hebben. Ze kunnen het financieel ook niet bolwerken om nu elders een abonnement af te sluiten.
Zouden jullie misschien een passend advies hebben of ideeën hebben wat te doen in dit geval?
Ik hoop het van harte want zij (70 plussers en eentje bijna 90 jaar) kunnen absoluut niet de deur uit gaan voor plezier en televisie kijken is zo'n beetje alles wat ze nog blij maakt en afleiding geeft.
Blijf veilig in deze roerige tijden en groet aan allen, Drew
Voor mijn ouders en oma had ik een abonnement aangevraagd op 11 maart en op 15 maart is het betaald maar tot op heden is er nog geen dienst verleend. Is dat normaal voor iptv totaal of Europese providers in het algemeen ? Ik heb meerdere support tickets aangemaakt - geen reacties. Ik heb vanaf de homepage via 'Contact' ook nogmaals aangeven dat het niet werkt en gevraagd of ze op tickets kunnen reageren - wederom geen reactie.
Dit kan toch niet de norm zijn voor iptv land? Heeft iemand een alternatieve manier om in contact te treden met hun? Misschien zelfs een telefoonnummer? Naast dat ik vind dat ze nu over een mickey mouse bedrijf overkomen vind ik het echt supersneu voor oma en ouders. Ze leven van een minimaal pensioentje bij elkaar in een huis en hebben geen fatsoenlijke tv terwijl ze toch betaald hebben. Ze kunnen het financieel ook niet bolwerken om nu elders een abonnement af te sluiten.
Zouden jullie misschien een passend advies hebben of ideeën hebben wat te doen in dit geval?
Ik hoop het van harte want zij (70 plussers en eentje bijna 90 jaar) kunnen absoluut niet de deur uit gaan voor plezier en televisie kijken is zo'n beetje alles wat ze nog blij maakt en afleiding geeft.
Blijf veilig in deze roerige tijden en groet aan allen, Drew
Laatst bewerkt door een moderator: