Opgelost convenant werkt niet

dwight11

Forumlid
18 dec 2016
23
3
6
49
Hoi

Ik heb een Apple tv met jailbreak aangeschaft net kodi 14.1 helix.
Ik heb daar nu convenant op geiinstaleerd maar deze geeft bij elke melding / no stream availble/ wat doe ik verkeerd??
 
Hoi

Ik heb een Apple tv met jailbreak aangeschaft net kodi 14.1 helix.
Ik heb daar nu convenant op geiinstaleerd maar deze geeft bij elke melding / no stream availble/ wat doe ik verkeerd??
Dat zal vermoedelijk toch wel die 14.1 Helix zijn ! wat in plaatsje in een museum niet zou misstaan
 
En is de kodi op en apple tv 2 te updaten of is dit de laatste versie die werkt op de apple tv 2??
 
En is de kodi op en apple tv 2 te updaten of is dit de laatste versie die werkt op de apple tv 2??
Eigenlijk geen idee ..dit nog wel gevonden voor je
 
Die had ik inderdaad ook al gevonden, maar staat verder niets over kodi ofzo helaas!!
 
v14.2 Helix is de laatste versie van Kodi die werkt op de Apple TV 2.
 
Ok dus daardoor werkt convenant niet?
Schrijf het trouwens elke keer verkeerd het is covenant( de vroegere exodus)
 
Heb nog eens gekeken maar krijg bij heel veel films te zien" geen stream beschikbaar" heel soms doet een film het en dat is altijd een wat oudere film.
 
Zoals Lex al zei is kodi 14.1 helix te oud. Covenant is gemaakt voor Kodi 17. Zelfs bij Kodi 16 zou je al problemen hebben. Deze oudere kodi versies ondersteunen geen HTTPS of SSL-gebaseerde links. Daardoor vind je steeds minder goede streams of helemaal geen streams.
 
In principe heb ik al een andere box een raspberry met kodi 17.3 en covenant maar wilde de oude apple tv 2 ook weer werkend hebben.
Heb net toch ook maar exodus geinstaleerd en die werkt dus wel zal misschien niet heel lang meer duren maar voorlopig werkt het.
Iedereen bedankt voor het meedenken en helpen.

:leuk::leuk:
 
  • Like
Reacties: B. web en Lex
Uiteraard graag gedaan ook namens B.web :) status opgelost geactiveerd.
 
  • Like
Reacties: B. web
Covenant blijft voor problemen zorgen
Recente keer werkt hij prima, maar dan wil je iets anders zien en dan weigert hij deze te openen.
Je moet dan eerst weer Kofi opnieuw installeren en dan pakt hij hem ( als je geluk hebt):