• Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Covenant & Exodus

Kiter99

Nieuwkomer
Leuk bevonden
0
Ik ben net trotse eigenaar van H96Pro+ box. Kodi, Exodus en Covenant zat standaard geinstalleerd maar in beide kan ik niet downloaden. In Exodus kan ik wel met play stream kijken maar als ik dezelfde stream wil downloaden gaat het niet. Soms komt er wel in file op mijn sdcard maar geen film. Met Convenant krijg ik steeds no streams melding Heb al op youtube paar filmpjes gekeken en setting bijgewerkt maar gaat nog niet.

Wie kan mij wijze raad geven :)

Spinix

Administrator
Medewerker
Leuk bevonden
1.762
Kijk hier eens:
Om deze link te bekijken moet je ingelogd zijn.

Leuk bevonden
80
En ook een vraagje, welke versie kodi heb je? 15 en lager is niet raadzaam. 17 en erboven is een must.

Kiter99

Nieuwkomer
Leuk bevonden
0
En ook een vraagje, welke versie kodi heb je? 15 en lager is niet raadzaam. 17 en erboven is een must.
Ik heb versie 17, en het is nu 3 gelukt om te downloaden. Nu ook real debris geinstalleerd. Maar wat ik raar vind dat sommige streams je wel kan afspelen maar niet kan downloaden??

Leuk bevonden
80
Ik heb versie 17, en het is nu 3 gelukt om te downloaden. Nu ook real debris geinstalleerd. Maar wat ik raar vind dat sommige streams je wel kan afspelen maar niet kan downloaden??
Misschien weet ik wat er aan de hand is. Het kan zijn dat je addon niet meer geüpdatet wordt. Convenant kan zo'n eentje zijn. Dan worden geen streams gevonden. Pak gewoon een addon uit de top 10 ofzo

Of kijk of zowerktkodi.nl
Volgens mij is het opgelost toch??

felix01

Nieuwkomer
Leuk bevonden
1
heb een ticket voor 90dagen real dedebrid aangekocht om met kodi en covenant te gebruiken ;krijg dit niet geinstalleeerd in kodi......iemand ideeen?

Leuk bevonden
11
Placenta of een andere addon uit de top10 gebruiken. Convenant wordt namelijk niet meer ondersteund.

LeX

Administrator
Medewerker
Leuk bevonden
2.885
heb een ticket voor 90dagen real dedebrid aangekocht om met kodi en covenant te gebruiken ;krijg dit niet geinstalleeerd in kodi......iemand ideeen?
Graag daar een topic voor aanmaken of de zoekfunctie gebruiken.
Het is niet netjes om je vraag zomaar ergens te dumpen.

Spinix

Administrator
Medewerker
Leuk bevonden
1.762

KodiKid

Gevorderd
Leuk bevonden
36
Bij mij werkt Covenant nog steeds goed.
Wat me wel opvalt is dat als ik eenmaal een aflevering van een serie bekeken heb ik ook de melding krijg dat er geen streams available zijn.