Covenant, films verdwenen

Gaby8418

Forumlid
19 mei 2017
14
1
6
39
Hebben jullienal ervaring met Covenant? Wij hebben van de week 2 hele oude films zitten kijken en nu zijn deze ineens nergens meer in Covenant te vinden..... Binnen Exodus kon je dezelfde film 100x kijken, dat kan hier toch niet anders zijn? Iemand een idee!?

Weten jullie trouwens ook of het oude Exodus nog wel te downloaden is?
 
Exodus is nog te downloaden maar krijgt geen updates meer. Hier heb je dus weinig / niets meer aan. Via waar heb je Covenant geïnstalleerd?
Je kunt Covenant eens helemaal verwijderen en opnieuw installeren via:

Als je even de titels van die films geeft kan ik even kijken of ik een resultaat terug krijg binnen Covenant.
 
Exodus is nog te downloaden maar krijgt geen updates meer. Hier heb je dus weinig / niets meer aan. Via waar heb je Covenant geïnstalleerd?
Je kunt Covenant eens helemaal verwijderen en opnieuw installeren via:

Als je even de titels van die films geeft kan ik even kijken of ik een resultaat terug krijg binnen Covenant.

Imitation of life met Lana Turner en The way we were met Robert Redford
 
Ik krijg resultaat terug. Ook komen er bronnen terug. Ik raad je dus aan om Covenant even opnieuw te installeren via de link die ik hierboven aangaf.
You must be registered for see images
 
Ik krijg resultaat terug. Ook komen er bronnen terug. Ik raad je dus aan om Covenant even opnieuw te installeren via de link die ik hierboven aangaf.
You must be registered for see images
Ik heb de addon opnieuw via deze link geinstalleerd maar nog steeds krijg ik die films niet boven. Wel op het kastje wat wij hebben maar bij mijn schoonmoeder thuis niet.....
MXQPRO is welke zij heeft
 
Maak je ook gebruik van de laatste versie van Kodi? Kodi 17.3
Zoniet, zorg even dat je een update uitvoert via de Play Store.
 
Staat de datum van je box goed
Nu wel maar maakt geen verschil. Ook geupdate naar Kodi 17.3 maar ook dan zijn de films er niet raar toch....
Maak je ook gebruik van de laatste versie van Kodi? Kodi 17.3
Zoniet, zorg even dat je een update uitvoert via de Play Store.

Nu wel maar maakt geen verschil. Ook datum van de box staat goed, maar ook dan zijn de films er niet raar toch....
 
Zoals beschreven staat gewoon doen via die website dan speelt ie ze gewoon af of annuleren blijven aanklikken tot hij een stream pakt zonder capchtas. Of real debrid gebruiken.
 
  • Like
Reacties: akko
Zoals beschreven staat gewoon doen via die website dan speelt ie ze gewoon af of annuleren blijven aanklikken tot hij een stream pakt zonder capchtas. Of real debrid gebruiken.
Precies gewoon even naar de aangegeven webside om te pairen en voila.Of real debrid.
 
Onlangs bekeken werkt alleen als je ook het sub menu opent. Dus open covenant dan bijvoorbeeld populair. Dan kun je onlangs bekeken aan of uit vinken.
Niet in covenant hoofd menu
 
Annuleren aanklikken heb ik gedaan,uiteindelijk wel beeld nu,maar dit is natuurlijk niet udeaal,heb dit dan ook pas sinds vandaag,heeft die met al dat gezeik te maken rondom Kaos bijvoorbeeld?
Ok mannen bedankt voor nu even,ik ga vanavond even verder met jullie tips,
Ga nu ff me filmpie kijken
Cheers!