COVENANT verbeteren

Bij het beeld zou ik bij hardwareversnelling alleen de surface aanzetten en de andere uitzetten. Kijken wat dat doet
 
Momenteel werkt alles terug een beetje goed, en heb ik terug 1080p en 5.1.
Zelfs heb ik soms wel DD+ en 6.1.
Het enig probleem is nu dat het afspelen hapert, vooral het geluid met onderbrekingen.
Zet ik de audio doorvoer uit, dan is het geluid wel goed, maar dan 2.0.
Via Bennu met de 4K films, zijn er continue schokken van het beeld.
Is dat een probleem van Kodi of de Himedia?
De Q5 is bedraad en heb een snelheid van 85 MBsec.

Bij werkt alles ook goed. Vooral as ik via Covenant kijk. Als ik via Bennu kijk heb ik nog wel regelmatig schrokken. Ik kijk op dit moment nog via wifi.... Binnenkort bekabelt ben benieuwd of het dan beter wordt:) Maar als ik jou zo hoormaakt dat dus niet zoveel uit:p
 
Bij werkt alles ook goed. Vooral as ik via Covenant kijk. Als ik via Bennu kijk heb ik nog wel regelmatig schrokken. Ik kijk op dit moment nog via wifi.... Binnenkort bekabelt ben benieuwd of het dan beter wordt:) Maar als ik jou zo hoormaakt dat dus niet zoveel uit:p
Tja, of het zou een andere oorzaak hebben, en dat zijn we nu aan het uitzoeken.
Met Bennu zijn er bij de 4K films, verschillende streams die HDR en BT2020 hebben, en zou er graag van kunnen genieten.
Die eerste want die functioneert hier goed dus geen aanleiding om over te stappen.
Dat is goed Lex, dat het netjes werkt met de Shield.
Gaat toch mijn kerstkado worden denk,ik.....
En werken dan alle audio formaten, want momenteel hebben we met Kodi alleen DD en DD+?
Bij het beeld zou ik bij hardwareversnelling alleen de surface aanzetten en de andere uitzetten. Kijken wat dat doet
Ok bedankt Dave, zal dit eens nakijken.
Met momenten werkt het wel goed, en ook bij het starten van de stream een paar seconden goed
Als ik dit nog in orde krijg, dan ben ik heel tevreden, en werkt alles terug zoals het hoort en kunnen we weer genieten.
 
Momenteel werkt Covenant nog goed, maar heb ik als backup ook nog Fantastic, The Pyramid en Rebirth ter beschikking. Alleen heb ik met Covenant een probleem met Trakt, deze werkt wel maar alleen geeft deze niet meer aan welke films en series ik al heb gezien? Bij de andere addons werkt dit wel gewoon?
Iemand een oplossing?
 
Gebruik fantastic hiervoor werkt perfect met trakt en heb ook deze ingesteld als widget met mijn series
 
Gebruik fantastic hiervoor werkt perfect met trakt en heb ook deze ingesteld als widget met mijn series
Hey Mike, wat bedoel je met widget ingesteld?

@Dave,
Kan je Fantastic ook instellen als Covenant, want heb met Covenant toch meer 1080p streams dan Fantastic?
Bedoel dan oa de bronnen en Alluc API?
 
Bij sommige skins kun je je widget instellen op je startscherm .
Dus bij mij als ik naar serie ga heb in een volledige balk met mijn series de afbeeldingen dan . En druk ik op eene kom ik rechtsreeks in die serie en kan ik kijken . Je kunt dit dan met alles doen

@Dave,
Kan je Fantastic ook instellen als Covenant, want heb met Covenant toch meer 1080p streams dan Fantastic?
Bedoel dan oa de bronnen en Alluc API?
Heb je real debrid dan heb je alluc niet nodig . Ik gebruik nu fantastic en covenant heb ik weg gedaan

https://kodi-forum.nl/threads/nlnetflixskin.5568/
Zoals dit , ik gebruik deze skin ook maar je kunt deze volledig instellen hoe jij wilt . Menu balk vanonder , boven , links , in het midden ....
Menu toevoegen submenu .... zoveel je wilt
 
Heb je real debrid dan heb je alluc niet nodig . Ik gebruik nu fantastic en covenant heb ik weg gedaan

je kan ze beide zeker wel naast elkaar draaien, als je de niet betaalde variant op 20 zet in de opties.
levert dit weer extra sources op... en ben je niet meteen door je zoek resultaten heen.
en als je de betaalde variant heb , nog veel meer.
Kan je Fantastic ook instellen als Covenant, want heb met Covenant toch meer 1080p streams dan Fantastic?
Bedoel dan oa de bronnen en Alluc API?

Dat moet in principe op zelfde neer komen , aangezien dit letterlijk een clone is weer.
ik ben nu aan het testen met Cerebro showbox, dit is ook een clone.. even aankijken wie de boel beter gaat onderhouden icm url resolver
 
Dus als ik het goed begrijp uit de bovenstaande posts kan ik deze handleiding ook gebruiken voor Fantastic?
 
Gelukt! ik heb nog een probleem, hij lijkt steeds bronnen over te slaan. Dat ik bijvoorbeeld op stream 1 klik en Fantastic dan pas stream 20 opent bijvoorbeeld. Enig idee waar dit vandaan kan komen?
 
Blijft de vraag hoe het gebruik van real debrid het streamen veiliger maakt?
Maar was er eerst niet een regeling als je mag wel downloaden maar niet uploaden? Althans dat was vroeger toch zo met Kazaa..
Gelukt! ik heb nog een probleem, hij lijkt steeds bronnen over te slaan. Dat ik bijvoorbeeld op stream 1 klik en Fantastic dan pas stream 20 opent bijvoorbeeld. Enig idee waar dit vandaan kan komen?

Geen rechtstreeks antwoord maar je zou Maverick kunnen installeren...... Die doet bij mij aardig zijn ding.....
 
Gelukt! ik heb nog een probleem, hij lijkt steeds bronnen over te slaan. Dat ik bijvoorbeeld op stream 1 klik en Fantastic dan pas stream 20 opent bijvoorbeeld. Enig idee waar dit vandaan kan komen?
Zorgen dat je je url resolver up to date heb, en af en toe je cache legen en je Bronnen opschonen bij tools..
En mocht dit niet werken...even je RD op nieuw autoriseren
 
  • Like
Reacties: Robin St
Zorgen dat je je url resolver up to date heb, en af en toe je cache legen en je Bronnen opschonen bij tools..
En mocht dit niet werken...even je RD op nieuw autoriseren

Was bij mij hetzelfde.
Vpn hield de rd tegen .
Vpn uitgeschakeld en hij pakt deze streams weer.
Weet nog niet wat ik er aan kan doen om teegelijk vpn en rd te gebruiken.
Zoekklusje..haha
 
  • Like
Reacties: Robin St
Was bij mij hetzelfde.
Vpn hield de rd tegen .
Vpn uitgeschakeld en hij pakt deze streams weer.
Weet nog niet wat ik er aan kan doen om teegelijk vpn en rd te gebruiken.
Zoekklusje..haha
Welke VPN gebruik je . Soms werkt rd niet met de server die je kiest. Bij nord VPN is dat probeer eens een andere server
 
Alles gereset. Fantastic haalt bijna geen 1080 of 720 meer binnen zonder RD. En als hij wat vindt slaat hij ze over.
Behalve als je taal/bron op German zet. Haalt Fantastic wel alles binnen.
Vreemd.
 
Welke VPN gebruik je . Soms werkt rd niet met de server die je kiest. Bij nord VPN is dat probeer eens een andere server

ik heb ExpressVpn , maar wel al voor een jaar ,
Had beter eerst even een try-out kunnen doen ...
maar server haat niet uit , hij gaat alles rd"s af en pakt de eerste de beste stream zonder rd ...