Crash Kodi na opstarten iptv

Roel_R

Nieuwkomer
26 mei 2019
3
0
1
57
Ik heb een Odroix xu4 draaien op Ubuntu en kan met pvr iptvsimple wel de kanalen uit de m3u lijst zien maar bij het selecteren van een live kanaal crasht Kodi.
Ook een 2e poging via TV headend HTSP client met een bijbehorende server geeft hetzelfde resultaat.

Op mijn desktop werken beide oplossingen perfect.

Ik vind Kodi een prima platform en baal dan ook verschrikkelijk dat dit zo moeizaam gaat op de XU4.

Misschien kan iemand uit de log file de goede oplossing geven, via internet is mij dat tot nu toe niet gelukt.
 

Bijlagen

  • kodi.txt
    10,1 KB · Weergaven: 3
Ik heb een Odroix xu4 draaien op Ubuntu en kan met pvr iptvsimple wel de kanalen uit de m3u lijst zien maar bij het selecteren van een live kanaal crasht Kodi.
Ook een 2e poging via TV headend HTSP client met een bijbehorende server geeft hetzelfde resultaat.

Op mijn desktop werken beide oplossingen perfect.

Ik vind Kodi een prima platform en baal dan ook verschrikkelijk dat dit zo moeizaam gaat op de XU4.

Misschien kan iemand uit de log file de goede oplossing geven, via internet is mij dat tot nu toe niet gelukt.

Misschien te grote m3u tv lijst?
Bij mij op rpi3 als ik meer dan 100 kanalen erin zet dan crasht die ook wegens te weinig geheugen...
 
HoI Wigee,

Ik heb de lijst verschillende malen kleiner gemaakt en elke keer hetzelfde resultaat.
 
HoI Wigee,

Ik heb de lijst verschillende malen kleiner gemaakt en elke keer hetzelfde resultaat.

Hoeveel kanalen zijn er nog over?
Misschien je pi is het herinstalleren?

Gebruik zelf de laatste tijd enkel nog de kodi video add-on van mijn eigen provider op de pi.
Dan heb je dat niet en toch kan je alle kanalen zien.
 
Op het eind had ik maar 1 kanaal in de lijst staan en bij het starten van het live scherm nog steeds een crash.

Ik ben bezig om iets met een recorder functie te maken.
Dus daarom een beetje met Kodi bezig en tvheadend.
Misschien zoeken naar alternatieven.