credits betalen bij iptv community

ekarica

Forumlid
13 nov 2017
6
0
1
49
lukt me niet credits te betalen bij iptv community
met de mastecard
kan iemand me helpen
 
Ik ben nieuwe hier, niet zo veel ervaring in de forums
Die ervaring hebben allemaal moeten opdoen dat is niet erg .
Maar je wilt een abo afsluiten bij een iptv aanbieder en de betaling wil niet lukken ..welke aanbieder?
 
Je kunt bij IPTV community alleen met een creditcard betalen, je vraag in het topic is wel erg onduidelijk als je echt reseller wilt worden moet je wel even oefenen op je communicatie.
Mocht een creditcard betaling niet slagen op hun forum dan moet je daar even een topic aanmaken met dat je geen betaling kunt verrichten, succes!
 
Je kunt bij IPTV community alleen met een creditcard betalen, je vraag in het topic is wel erg onduidelijk als je echt reseller wilt worden moet je wel even oefenen op je communicatie.
Mocht een creditcard betaling niet slagen op hun forum dan moet je daar even een topic aanmaken met dat je geen betaling kunt verrichten, succes!
dankewel voor u reactie
inderdaad met de credit card kon ik niet betalen. .
Betreft u rectie voor communicatie: Ik ben nieuw in de forum werld en heb geen ervaring mee, je wist ook niet eerste keer misschien te communiceren in een forum. een reseller kan je wel zijn zonder gebruik van een forum, maar is wel handig en leuk om een lid te worden. daarom wil ik ook leren..
 
Betreft u rectie voor communicatie: Ik ben nieuw in de forum werld en heb geen ervaring mee, je wist ook niet eerste keer misschien te communiceren in een forum. een reseller kan je wel zijn zonder gebruik van een forum, maar is wel handig en leuk om een lid te worden. daarom wil ik ook leren..
Dit geeft ook niet en was meer als tip bedoeld. Zo moeilijk is een forum niet zolang je maar net zoals in het echte leven voldoende informatie mee geeft en je duidelijk bent, wij zijn i.i.g. blij met jou als lid :) Laat je even weten als je probleem is opgelost dan pas ik de status van dit topic aan naar opgelost.
 
Wat je zou kunnen doen; even bij de bank een prepaid credit card halen - in belgie kan je die ook bij veel winkels kopen, dit zijn vaak cadeaukaarten, met een creditcard nummer. Deze kan je hiervoor prima gebruiken. Je kan dan geld hier op laden via je bank (overschrijving) en staat enkel het bedrag op dat je er op stort, dus misbruik van je kaart wordt zeer moeilijk zolang je er niks op zet :)
 
bedankt voor je reactie
ik heb bij gen iptv wat credits aangeschaft om te latten testen.
Dank voor je reactie :) dan laten wij het hier open zodat je eventueel die testresultaten hier kunt publiceren.