Das vreemd met die iso's

RLND

Forumlid
27 nov 2016
8
0
1
46
Heb het volgende probleem, ben bezig met het opzetten van de tvbox X96, prima ding maar.
Hij doet niets met Iso's terwijl mijn andere zelfs simpeler model tvbox probleemloos Iso's met films afspeelt heeft deze geen enkele zin er in.
Het is de laatste Kodi versie dus daar ligt het ook niet aan.
Een enkele app opent wel de iso en laat dan de twee hoofdmappen zien (VIDEO_TS en AUDIO_TS) maar speelt het niet af als geheel.
Ligt dit aan het gemis van bijv. VLC?????
Hoop dat iemand het misschien weet want ik wil hem als mediaplayer gaan gebruiken.

Cheers
 
Gebruik al langer nPlayer op IOS en sinds een tijdje is ie er ook voor android. Geweldige media streamer:). Link:
Tis wel een beta maar buiten de ondertiteling af zetten heb ik nog geen nadelen gevonden. Hoop dat het hier mee lukt bij jou.
 
Het probleem is dat Kodi op mijn oude tvbox met Kodi juist wel zonder problemen de Iso's afspeelt, VLC speelt ze ook wel af maar echt optimaal is het niet, bovendien de selectieschermen werken ook niet goed met VLC. Uiteraard is het simpel om VLC te installeren wat ik ook heb gedaan, maar nog steeds geen alternatief dus.
 
Als ik er wat fora op na lees, schijnt het een bug te zijn in Kodi 17. Stel je pakt een iso uit en kijken of het dan wel afspeelt vanuit Kodi?
 
dit is echt heel simpel op te lossen.

ga naar het bestandsbeheer en naar de map waar je de iso hebt staan.
Open nu je kodi menu en selecteer media veranderd. selecteer nu video's.
als je nu een iso opend. word hij afgespeeld als een dvd. :)
 
  • Like
Reacties: Spinix en ronney67
Bedankt voor de antwoorden, ik ga er mee aan de gang Ben benieuwd ook die N-Player wil ik even gaan uiitproberen, kan helaas de optie media veranderd (media changed?) in kodi niet vinden
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de antwoorden, ik ga er mee aan de gang Ben benieuwd ook die N-Player wil ik even gaan uiitproberen, kan helaas de optie media veranderd (media changed?) in kodi niet vinden

onderstaand heb ik even gepakt van google. dit zou jouw afstandsbedening moeten zijn.
om de OK knop heb je 4 vershillende knoppen: linksboven: Huisje, Rechtsboven: Pijltje, Rechtsonder: Muisje, Links onder: Menu.

als je de stappen volgt welke ik eerder zei:
ga naar het bestandsbeheer en naar de map waar je de iso hebt staan.
Open nu je kodi menu en selecteer media veranderd. selecteer nu video's.

het punt wat ik bedoelde met kodi menu, is die extra knop op je afstandsbediening Linksonder.


You must be registered for see images
 
  • Like
Reacties: ronney67