De beste (Black Friday) elektronica-deals vind je op Kodi-forum.nl

Arjan E.

VIP
18 nov 2018
666
448
Ik ga denk ik vrijdag voor deze:

Loop er nu al meer dan een jaar over te twijfelen, en de good old “one” lijkt z’n beste tijd te hebben gehad😉

Reijer

Nieuwkomer
20 feb 2017
4
2

Loop er nu al meer dan een jaar over te twijfelen, en de good old “one” lijkt z’n beste tijd te hebben gehad😉
Ik heb er 1 besteld ik ben benieuwd 👍 nieuw speeltje

1 mrt 2019
167
103
Amazon.de heeft weer fire tv 4k sticks aan €29.99, ze leveren helaas niet in België of Nederland, maar voor mensen aan de grens met Duitsland een echt koopje

• Like
Reacties: LeX

LeX

Administrator
Medewerker
29 mei 2016
6.586
4.697
Twente
Amazon.de heeft weer fire tv 4k sticks aan €29.99, ze leveren helaas niet in België of Nederland, maar voor mensen aan de grens met Duitsland een echt koopje
Bedankt voor deze tip.Straks maar even de 🚲 pakken voor een ritje naar mijn oosterburen.

Espero

Expert
12 aug 2017
424
84

Loop hier ook al een lange over na te denken als een mogelijke vervanger voor de harmony 650, maar die prijs hė en dat voor een ab

sumitomo

Gevorderd
24 jan 2017
82
41
De Xiaomi Mi Box bij €47,41 Denk wel aan de eventuele invoerrechten. Bij sneller en douanevrij uit Duitsland €52,73 + €2,49 = €55,22.
Nooit geen Alie boeven meer

Reijer

Nieuwkomer
20 feb 2017
4
2
Krijg net bericht, wordt pas maandag bezorgd grrr😠
ik heb hem al maar had er iets meer van verwacht maar wel leuk speelgoed. Balen hè was je vandaag ervoor thuis
ik kreeg ook bericht van een ander pakketje dat deze vertraagd was maar via track and tracé kreeg ik de melding dat hij wel geleverd was bij afhaalpunt {gamma) en die was daar ook echt vreemd maar waar

1 mrt 2019
167
103
Ik heb een fire stick 4k besteld voor mijn oom en ben hem woensdag gaan halen, kodi, firefox tv en xplore gesideload, kodi ingesteld. En hij is er zeer tevreden mee.

512 mb ram laat maar zitten maar bedankt voor de link
Ik weet niet waar die 512 mb ram vandaan komen, maar de fire stick 4k heeft 1.5GB DDR4