De beste (Black Friday) elektronica-deals vind je op Kodi-forum.nl

Ik heb een fire stick 4k besteld voor mijn oom en ben hem woensdag gaan halen, kodi, firefox tv en xplore gesideload, kodi ingesteld. En hij is er zeer tevreden mee.


Ik weet niet waar die 512 mb ram vandaan komen, maar de fire stick 4k heeft 1.5GB DDR4

Ja maar die was dan ook geen 29,99?

Edit: ik zie dat ze de link hebben aangepast, de info die @anita 51 gaf was destijds juist??‍♂️
 
Is dat trouwens nog wat zo'n stickie?

Heb een mini beamer met ingebouwde accu... Dus zou voor mij leuke oplossing wezen...

Kan voeding gewoon uit beamer halen middels usb poort...

Nu koppel ik hem met lange hdmi kabel aan mn shield... Maar dan vervalt het draadloze verhaal een beetje he... ?

Gebruik beamer onder mn afdak en heb daar goed internet 2.4 en 5ghz
 
Ja maar die was dan ook geen 29,99?

Edit: ik zie dat ze de link hebben aangepast, de info die @anita 51 gaf was destijds juist??‍♂️
Jawel, met black Friday was de 4k fire stick €29.99, ik heb er een gekocht. De 2de gen was €19.99

You must be registered for see images attach


@ateam278 op forum.kodi.tv zijn ze ook vol lof over de 4k fire stick, ik heb hem al maanden in gebruik, en hij is zeker even goed als de mi box
Ik zou alleen even wachten op de volgende keer dat er een korting is, ik gok rond kerstmis
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: ateam278
Ijds
Jawel, met black Friday was de 4k fire stick €29.99, ik heb er een gekocht. De 2de gen was €19.99

You must be registered for see images attach


@ateam278 op forum.kodi.tv zijn ze ook vol lof over de 4k fire stick, ik heb hem al maanden in gebruik, en hij is zeker even goed als de mi box
Ik zou alleen even wachten op de volgende keer dat er een korting is, ik gok rond kerstmis

Nee klopt wat je zegt, die aanbieding was er, maar de specs werden toen anders weergegeven?
 
Sinds een paar jaar doet Nederland ook leuk mee met Black friday/Cyber monday...

Op Pepper heeft iemand een verzamel topic gemaakt met de gangbare en de toch wel meest gerespecteerde sites, merken etcetera

Start 27 november... Ik zou zeggen doe er je voordeel mee... ?

Alle eer en respect natuurlijk naar de pepperaar die deze moeite heeft gedaan...


Edit :

Ook hier mag je natuurlijk gevonden aanbiedingen/links plaatsen... Maar de link die ik hier boven heb geplaatst ?.. Is al heeeel erg ruim...
 
Laatst bewerkt:
? hmmm, weliswaar geen elektronica deal, maar aangezien mijn huidige bureau stoel slecht werd na bijna 10 jaar, en ik mogelijk door een carrièreswitch meer op de bureau stoel moet gaan zitten, heb ik een nieuwe besteld.

het is deze geworden:

het is een gaming stoel die ook als gewone bureau stoel ingezet kan worden.

ze hebben nu al Black Friday deals, en bieden €70,- korting op soft weave of pu leather stoelen, en €75,- op de nappa leer uitvoering.

ook hebben ze themed stoelen zoals een Batman uitvoering, of een Game of Thrones uitvoering (van elk van de huizen is een editie)

een volledig overzicht vindt je hier:

ook hebben ze (niet bij alle uitvoeringen) 3 verschillende klassen stoelen, de Omega voor de gamers met een normaal gewicht, de Titan voor de wat langere mens met een iets zwaarder gewicht, en de Titan XL voor de echt lange mens, of mensen met een zwaarder gewicht.

welke stoel voor jou geschikt is, kan je eenvoudig met hun tool op hun website berekenen.

het blijft natuurlijk best een aanzienlijk bedrag voor een stoel, maar de recensies zijn lovend, zo ook deze van een fysiotherapeut:

ik zal er nog even op moeten wachten tot 6 januari (en mogelijk met dat stomme virus nog langer), maar kijk er wel naar uit.?
 
 
Voor wie het wil proberen. 10 dagen free membership voor Premiumize.

You must be registered for see medias
 
Wako lifetime aanbieding. 12€
 
Hier op de Black Friday/week lampen besteld bij Ali die werken via de wifi, en app op de smartphone.
1 had ik er al thuis, en een ledstrip ook, en die hangt al aan ons woonkamerraam te pronken, en deze is goed te bedienen met de app.

Nu heb ik vanavond bij de MM 2 GOOGLE Nest Mini Charcoal besteld.

Ik ben benieuwd wat ik hier voor leuks mee kan , zeker nu die andere "smartlampen" onderweg zijn.

 
Ik geef deze ff een schopje omhoog...

Dus wie nog wat "leuks" tegen komt mag dat hier schaamteloos neer plempen... :lol:



Post automatically merged:

Of deze..

Is inclusief 3 maanden Apple tv en gratis verzending.....

 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Lex
Meteen 3 van die tv's besteld, 1 in de kamer, 1 op de slaapkamer en 1 op de plee.
Dank voor de tip, koopje!!
 
1 op de plee.
Dan heb je wel een heule grote plee...

Ze rekenen zoveel meter afstand kijken bij een bepaald aantal inches... Bij 86 inch gaan ze uit van een kijkafstand tussen de 448cm tot 560cm... 🤔

Als je zo'n grote plee hebt kun je waarschijnlijk ook wel 3 van zulke tv's betalen... :lol:
 
  • Grappig
Reacties: Shaman
5 meter van het buitenverblijf plaatsen, en de deur open laten staan? 🤣🤣
 

Bijlagen

  • 29_toilethuisje.jpg
    29_toilethuisje.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 5
Wat een dubbelzinnig antwoord streekgenoot 🙄
Maar we dwalen af hier ,dus allemaal weer ontopic graag.