De "beste" IPTV Addons voor Android.

ik heb tivimate betaalversie je kan nu ook programma's opnemen terwijl je ander programma kijkt heb je ook geen catchup nodig
 
  • Like
Reacties: Bob Gies
@jakobk Betekent dat ook dat je eigenlijk 2 kanalen tegelijk kunt "kijken"?. Want de meeste aanbieders hebben er problemen mee als je 2 kanalen tegelijk kijkt.
 
1: druk op tv gids
2: ga naar het programma dat je wil opnemen en klik daarop dan klik je op opname
3: daarna weer op opname
4: dan zie je achter border security een rondje staan met een puntje
5 ga dan naar programma beschrijving
6 ga naar opnames dan zie je staan dat de opname gepland is
Post automatically merged:

@jakobk Betekent dat ook dat je eigenlijk 2 kanalen tegelijk kunt "kijken"?. Want de meeste aanbieders hebben er problemen mee als je 2 kanalen tegelijk kijkt.
je kan 1 kanaal kijken terwijl hij dan de andere opneemt
 

Bijlagen

  • 2020-04-25 12.50.15_preview (1).jpeg
    2020-04-25 12.50.15_preview (1).jpeg
    13,5 KB · Weergaven: 42
  • dG-SfTDE (1).jpeg
    dG-SfTDE (1).jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 40
  • RVpvS5iw.jpeg
    RVpvS5iw.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 34
  • 2020-04-25 12.51.38_preview.jpeg
    2020-04-25 12.51.38_preview.jpeg
    12 KB · Weergaven: 31
  • 2020-04-25 12.51.50_preview.jpeg
    2020-04-25 12.51.50_preview.jpeg
    10 KB · Weergaven: 32
  • 2020-04-25 12.51.50_preview.jpeg
    2020-04-25 12.51.50_preview.jpeg
    10 KB · Weergaven: 33
  • FByZahF0.jpeg
    FByZahF0.jpeg
    1,8 MB · Weergaven: 32
Voor zover ik weet ik niet iedere provider daar even gecharmeerd van. Vaak kun je op je abbo maar 1 stream tegelijk kijken. Hangt natuurlijk ook weer van je abbo af. Sommige providers hebben een abonnement waarbij je meerdere streams tegelijk mag kijken.
 
Voor zover ik weet ik niet iedere provider daar even gecharmeerd van. Vaak kun je op je abbo maar 1 stream tegelijk kijken. Hangt natuurlijk ook weer van je abbo af. Sommige providers hebben een abonnement waarbij je meerdere streams tegelijk mag kijken.
nog geen last van gehad heb al meerdere programma's opgenomen terwijl ik naar een andere zender gekeken heb
 
Mooi man.

Kan zijn dat jou abonnement dit ondersteunt. Is in ieder geval een handige optie.
 
Het opnemen bij tivimate is een splinter nieuwe optie... Ja het kon alwel mits je provider het ondersteunde..

Mijn chineesje ondersteund het niet maar na de update van tivimate kan ik ook gewoon opnemen...

Heb net ff getest kon iig 3 streams tegelijk draaien.. Scherm in scherm geen centje pijn..

Ik betaal omgerekend €1.66 per maand voor mn alie lijntje... €5 per jaar voor tivimate... En ook nog goede service... (alie)

Maar dat kan volgens sommigen hier op het forum niet... Die roepen goedkoop is duurkoop... Nou hier iig (tot nu toe) niet...

Tivimate is iig een must als je iptv draait...
 
1: druk op tv gids
2: ga naar het programma dat je wil opnemen en klik daarop dan klik je op opname
3: daarna weer op opname
4: dan zie je achter border security een rondje staan met een puntje
5 ga dan naar programma beschrijving
6 ga naar opnames dan zie je staan dat de opname gepland is
Post automatically merged:


je kan 1 kanaal kijken terwijl hij dan de andere opneemt
Hardstikke bedankt.... gaat ermee aan de slag... ?
 
Het opnemen bij tivimate is een splinter nieuwe optie... Ja het kon alwel mits je provider het ondersteunde..

Mijn chineesje ondersteund het niet maar na de update van tivimate kan ik ook gewoon opnemen...

Heb net ff getest kon iig 3 streams tegelijk draaien.. Scherm in scherm geen centje pijn..

Ik betaal omgerekend €1.66 per maand voor mn alie lijntje... €5 per jaar voor tivimate... En ook nog goede service... (alie)

Maar dat kan volgens sommigen hier op het forum niet... Die roepen goedkoop is duurkoop... Nou hier iig (tot nu toe) niet...

Tivimate is iig een must als je iptv draait...
hier ook met mijn chineesje