De Mi bij de kruitvat?

Lex

Ter nagedachtenis
29 mei 2016
6.795
5.190
216
66
Kunnen we straks de Xiaomi Mi Box afhalen bij de plaatselijke Kruitvat.

 
En ik ben tot een bepaalde grens een behoorlijke MI fan. Ik ben benieuwd wat het aanbod wordt plus de prijzen. In elk geval is Xiaomi blij met een behoorlijke afzetmarkt in Nederland en kruitvat blij met een aardig goed merk
 
  • Like
Reacties: Spinix
En ik ben tot een bepaalde grens een behoorlijke MI fan. Ik ben benieuwd wat het aanbod wordt plus de prijzen. In elk geval is Xiaomi blij met een behoorlijke afzetmarkt in Nederland en kruitvat blij met een aardig goed merk
Ach ja en Watson(Kruidvat / Trekpleister) is een chineze firma van origine dus..daar past Xiaomi perfect bij toch..beter als die "cherry"producten die ze in het verleden verkochten.
 
zal er veel prijs verschil in gaan zitten als je het bij kruidvat haalt of direct in china besteld?
 
Dat zijn wel erg grote percentages met de concurrentie van diverse internetshops in hun nek.
 
Mijn gok is dat er ongeveer 35 tot 50 procent erbij komt, we zullen zien
Ik vermoed het niet..denk eraan dat als Kruidvat ze online of rechtstreeks in hun winkels gaat verkopen er 1200 fysieke winkels zijn van Kruidvat dus de inkoopstaffel prijzen liggen dan extreem hoog vermoed ik waardoor ze goedkoop / scherp kunnen gaan aanbieden.
 
Super gaaf van Kruitvat! Ze gaan i.i.g. wel met de tijd mee.
En Xiaomi maakt goede spullen voor een mooie prijs.