De Nvidia Shield tv pro naar €274,- bij Coolblue

Heb je dat uit eigen ervaring of van internet zelf proberen en ondervinden kan soms wonderen doen want wat de een "te" langzaam vind is voor jouw misschien prima ;)
Je hebt de mini sd al in bezit btw anders worden het kosten met een gok uiteraard.
Nee die sd had ik zelf al. Maar die Shield geeft die melding als ik die kaart wil formatteren.
 
Ah ok.. Helemaal duidelijk...

Nog wat lees voer... Schijnt wat op til te wezen.. Maar niemand weet precies wat



Op tilt?? ze zijn BEWUST de consument aan het temperen, ik noem het niet temperen, want degeen met het meeste geld kan hem gewoon kopen.


? goh, ze vullen hun schuren tot aan de nok, zouden ze al 750 shields hebben liggen???‍♂️

Smerige praktijken als je het mij vraagt?
 
Nee, zeker niet de oude. Ik weet heus wel wat ik heb gekocht, en waar dit onderwerp overgaat.
Dus jouw reactie slaat nergens op.
Dan heeft er iemand goed zitten slapen want voor die prijs maar zeg verder wel niks meer wat slaat toch nergens op waarschijnlijk
 
  • Grappig
Reacties: Ritchie72
Ik denk achteraf ook dat de persoon in kwestie het niet goed heeft begrepen, maar ik kan heel goed onderhandelen.
 
Ik denk achteraf ook dat de persoon in kwestie het niet goed heeft begrepen, maar ik kan heel goed onderhandelen.
Precies die boxen zijn vanaf 1 november te koop in Nederland en dan al meteen wegdoen voor stuk minder oke nieuwprijs krijg je uiteraard niet meer maar toch?
Jij bent er gelukkig mee geworden das belangrijkste ?
 
  • Like
Reacties: Ritchie72
Iets met de ene zijn dood is de ander zijn brood.
 
Laatst bewerkt:
De extra winst die deze onderneming nu behaald zal wel in een fonds gestort worden om de getroffen nabestaanden van het corona virus te ondersteunen ?
 
De extra winst die deze onderneming nu behaald zal wel in een fonds gestort worden om de getroffen nabestaanden van het corona virus te ondersteunen ?
Haha.... geloof je het zelf? ?
Ik denk dat de directie hun bonussen verhogen!
 
In ieder geval de "Remote" van de Shield zou wel geleverd kunnen worden. Die is "Made in Korea" ?