- 29 mei 2017
- 417
- 504
- 216
- 50
Al weken verzin ik diverse dingen om een mediabox met zelfgemaakte fans te koelen.
Maar wat dacht je hiervan??
De prijs is 6,40euro + regellaar maakt 7,75 euro samen, en je bent er helemaal klaar voor.
Type 1 is 1200Rpm en type 2 is 2000Rpm en type 3 en 4 is handig voor 2 boxen tegelijkertijd #LOL
5 Volt, op pootjes en Usb stekker.
Precies zoals ik ze altijd maak, maar dan kant en klaar !!
Hieronder de link naar de fans, Ik neem type 2 (2000Rpm) type 1 is 1200Rpm, maar omdat ik een regellaar erbij koop, is een 2000Rpm beter, omdat ik de snelheid toch omlaag kan halen bij eventuele opstijgingen.
Als je denkt dat 2000Rpm te snel is,neem er dan een KLIK regelaar bij voor 1,35 euro.
@LeX , kan jij dit topic verplaatsen mocht ik het weer eens verkeerd doen?
Of neem een koelsysteem met verlichting voor 5,86 euro!
Maar wat dacht je hiervan??
De prijs is 6,40euro + regellaar maakt 7,75 euro samen, en je bent er helemaal klaar voor.
Type 1 is 1200Rpm en type 2 is 2000Rpm en type 3 en 4 is handig voor 2 boxen tegelijkertijd #LOL
5 Volt, op pootjes en Usb stekker.
Precies zoals ik ze altijd maak, maar dan kant en klaar !!
Hieronder de link naar de fans, Ik neem type 2 (2000Rpm) type 1 is 1200Rpm, maar omdat ik een regellaar erbij koop, is een 2000Rpm beter, omdat ik de snelheid toch omlaag kan halen bij eventuele opstijgingen.
Je moet ingelogd zijn om deze link te bekijken.
Als je denkt dat 2000Rpm te snel is,neem er dan een KLIK regelaar bij voor 1,35 euro.
You must be registered for see images attach
@LeX , kan jij dit topic verplaatsen mocht ik het weer eens verkeerd doen?
Of neem een koelsysteem met verlichting voor 5,86 euro!
Laatst bewerkt: