Debug log file

JoopL

Gevorderd
31 dec 2016
57
19
6
77
Hallo,
\Ik vraag me af of er iemand in dit forum een debug logfile kan lezen. Enige tijd geleden heb ik hier een vraag gesteld over het stotteren van beeld en geluid. Het lijkt wel alsof alles voor een fractie stopt en dan versneld verder gaat om de verloren tijd in te halen. Je krijgt dan een schokkerig beeld en een Donald Duck geluid. Het duurt niet lang, een second of zo maar het valt wel op. Na in het installeren van een stabiele versie van Kodi Krypton was het probleem voorbij maar sinds een paar dagen is het er weer. Ik heb nu een logfile gemaakt van een aflevering van een tv-serie en daarvan een minuut of 5 à 6 bekeken. De fout deed zich in die tijdspanne een paar keer voor maar ik kan uit het logfile niet lezen wat er precies fout is gegaan. Eigenlijk snap ik er helemaal niet zoveel van. Je kunt het file hier vinden
Ik heb Kodi 17.0 geïnstalleerd op en laptop die ik voor mijn HT gebruikt. De skin is Aeon Mq.7 Sync playback is disabled and Adjust display refresh rate staat op always. Pitch correction is 1.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen met het vinden van een oplossing voor dit toch wel irritante probleem.

Groet,

Joop.