Delay reguliere tv vs digitaal vs IPTV (aanbieders)

jassie

Gevorderd
12 jan 2017
90
23
6
Ik ben benieuwd naar de vertraging tussen "officiele" en IPTV?
Zelf ben ik woonachtig in het buitenland en kan ik het dus niet checken met een kabelaar in Nederland.

Wat me wel opviel van de week toen ik even HIPTV kon testen naast mijn rapid account.
Fox sports 4 HD HIP loopt 2/3 seconden achter op FOX sports 4 (sd) RAPID
Fox sports 4 SD HIP loopt voor op Fox sports 4 (sd) rapid.
Ik kwam hiermee omdat ik tijdens sport wedstrijden al berichtjes ontvang voordat ik sommige dingen heb kunnen zien...
 
Mijn buren hoor ik ook al juichen voordat er hier gescoord is.......wel lastig, maar ja, we hebben de volumeknop nog.....
RapidIPTV vs Ziggo heeft een verschil van 2 min. bij mij.
 
Dit zul je toch altijd houden dat je vertraging hebt, het is nu blijkbaar 2 minuten maar misschien in de toekomst maar 1 en dat is redelijk acceptabel. Moet je er ook voor over hebben, vooral voor zo'n mooie & goedkope prijs :lach:
 
  • Like
Reacties: Plenkske
dit heeft te maken met jouw netwerk als je process verwerking op welke system dan ook
als ik op tv kijk en op mijn tablet.. heb ik ook een verschil van 1 min of soms 2 min en ook wel eens van enkele seconden

dus dat blijft..... Probleem is het als het op de zelfde apparaat heb beeld verder is als het geluid.. of aders om ook
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Ik snap dat de verschillen er zijn. Toen ik nog in Brazilie woonde keek ik via de ESPN app, echter liep die ook heel ver achter. Was soms ook wel jammer.
2 minuten vind ik overigens echt veel zeg.
 
Digitenne is hier vanzelfsprekend het snelst, daar huppelt CanalDigitaal (schotel) 5 /6 seconden achteraan.
En tot slot heeft hiptv een vertraging ter opzichte de schotel van zo'n 40 seconden.
 
  • Like
Reacties: Spinix