• Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Delphi developer gezocht

Leuk bevonden
445
ik maak mijn tools in de programmeertaal object Pascal in de IDE Delphi 10.2

Nu zoek ik eigenlijk iemand die wil helpen de gratis tools (m3u editor & autotool) te onderhouden en updaten.

Ik heb momenteel een hoop lopende projecten waar tijd heen gaat, mocht iemand kennis hebben van Delphi Pascal, stuur me dan een Pm en dan kunnen we misschien samen voortzetten aan meer gratis tools.

Dus geen financiële bedoelingen.
Ik hoop dat dit bericht is toegestaan hier? (Kijk even naar de staff :) )

Leuk bevonden
445
Dank uuuu :banaan:

Niemand interesse? Beginners zijn ook welkom, of met interesse om het te leren.. :) tevens nog meer waar ik mee bezig ben, nog altijd zoekende naar een 2e die samen wil opstarten om iets op te zetten.. kennis en wil is er genoeg.. :D

Leuk bevonden: LeX
Leuk bevonden
17
:ROFLMAO: ben aan het lezen wat je bedoeld met delphi pascal in wikipedia (y) delphi ken ik wel van autosector ;) maar precies nog veel te leren om jullie computertaal te verstaan respect dat je dit allemaal kent reidinga (y)

Leuk bevonden
445
Dankje, die Delphi ken ik ook. Heb daar zelf een device van .. maak daar oa in Delphi ook software voor om obd uit te lezen :)

Leuk bevonden
17
bij toyota vind je die systemen veel en natuurlijk meerder merken maar toyota ziet je bijna niks anders ,maarja dat is natuurlijk nog geen computertaal zoals jij ervan kent ;) hopelijk vindt je toch iemand die op uw niveau ga helpen (y) lijkt intersant om van u toch te leren en mee te helpen

Leuk bevonden
445
Dankje, k programmeer zelf ook ecu's en flashen, ook maak ik software voor chiptuning :) etc etc

Denk aan bdm programming software, megasquirt.. etc remapping..

Leuk bevonden
17
dat had ik wel gedacht dat je dit kunt ;) wordt wel terug meer gevraagd in de sector omdat ze graag kleine motor kopen en liefst meer wil uithalen als ook dit adblue systeem nu ;)

Leuk bevonden
445
Ja k kan tot nu toe elke ecu flashen, eigen maps eigen kabels en software. Ook dash software aanpassen, navigatie etc

Leuk bevonden
17
ja de nieuwste auto zijn eigenlijk computers op hun eigen he en blijft niet stilstaan , alle ik zal hier maar beginnen over te zwijgen of anders is het topic hier veel te hard afgeweken en vindt jij uw hulp niet direct ;)

Leuk bevonden
17
willen wel maar denk dat je teveel tijd moet insteken om mij maar iets van uw computertaal te laten verstaan en die heb jij niet zoveel wat begrijpelijk is geef het nog even tijd en je zult wel een beter iemand vinden dan mij waar je niet teveel tijd mee verliest ;) je hebt het nog niet zolang gepost ook he