Diamond heeft moeite na uitloggen

Emus

Nieuwkomer
19 sep 2022
4
0
1
45
Ik kijk IPTV op de Formuler 10 pro max. Ik heb meerdere aanbieders, momenteel 4K OTT, een Ali ding waarvan ik niet weet wat het is, en Diamond.

4KOTT EN Ali werken goed, maar ik heb iets raars met Diamond: als ik de verbinding met de server verbreek om naar een andere aanbieder over te schakelen, en ik wil daarna weer terug verbinding maken met Diamond, kan ik daar niet meer inloggen. Ik krijg dan de foutmelding "HTTP 502, error 7-500". Na een aantal keren proberen kom ik er dan wel weer in (zie alle zenders in de lijst), maar heb ik geen beeld. Een dag later doet hij het dan weer.

Ik heb al geprobeerd de cache leeg te maken en heb de Formuler meerdere keren opnieuw opgestart, maar tot nu toe zonder resultaat. Ik snap echt niet wat er steeds fout gaat als ik uitlog. Iemand een idee?

Bij mij doet de Diamond ook niks, krijg soms de 502 error of de 401 en nu de 999. Heeft 2 dagen redelijk gewerkt.

Ik weet het niet, maar hel lijkt wel of de server van Diamond, het niet kan verwerken, lijkt op een tijdelijke blokkade/ban.
Het is dus waarschijnlijk een communicatiefout. Mogelijke oorzaken zijn een overbelasting van de server, een netwerkfout, een firewall die de verzoeken blokkeert, een ban of een probleem met de domeinnaam.

Zolang ik ingelogd blijf, zijn er geen problemen en vind ik het wel een fijne server. Maar ik durf nu dus niet meer uit te loggen, omdat dat gegarandeerd een dag problemen geeft

Heb contact gehad met homebee ivm mijn Diamond en ze heeft een reset uitgevoerd op mijn account, werkt nu terug 👍

• Like
Reacties: Emus