Digibeet die snel leert

graassie

Forumlid
9 aug 2021
20
6
6
58
Goedendag bij deze wil ik me even voorstellen, m'n naam is gerard/graassie en ik ben 56 jaar, m'n hobby's zijn muziek (DJ-en en muziek alles van oud tot nieuw) en multimedia in de breedste zin vh woord.
Ik hoop met kodi veel Festival muziek concerten en docu's te vinden alsmede buitenlandse tv zenders puur uit interesse.
Ik heb gisteren de nvidia Shield TV Pro gekocht, aansluiten en draaiende krijgen was geen probleem maar nu het kodi verhaal leren, ik begin werkelijk bij punt nul hihi dus ik zal hier waarschijnlijk veel vragen stellen en veel info opzoeken.
Nou mensen ik wens jullie allen een heeeele fijne dag groetjessssss graassie
 
Welkom op het kodi forum Gerard je hebt een mooi speeltje aangeschaft nu word het veel lezen en proberen ;)
 
Welkom :D je gaat hier op het forum je hart kunnen ophalen, er is genoeg informatie en kennis aanwezig :D
 
  • Like
Reacties: graassie
Welkom op het kodi forum Gerard je hebt een mooi speeltje aangeschaft nu word het veel lezen en proberen ;)
Pfiuuuuuu ben al druk bezig hihi alles nieuw....... Nu een vpn aanbieder zoeken, twijfel tussen Nord VPN express vpn of surfshark..... Tips?