Disney+ apk

Soos

Forumlid
16 feb 2020
12
2
6
Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een disney + 1.2 en een Netflix apk voor de installatie op een minix android 6.
Kan iemand mij vertellen waar ik deze kan vinden?
Hij is uit de Playstore gehaald ?
 
Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een disney + 1.2 en een Netflix apk voor de installatie op een minix android 6.
Kan iemand mij vertellen waar ik deze kan vinden?
Hij is uit de Playstore gehaald ?

 

Bedankt voor je reactie
Via de Playstore is deze helaas niet te installeren ?
Vandaar dat ik een losse apk nodig heb
Post automatically merged:


Bedankt voor je reactie,
Dit werkt helaas niet aangezien dit niet werkt op android 6, de installatie van Disney dan
 
Android 6 is het probleem dan werkt het niet zit anders gewoon in de playstore.
 
Disney + bestaat nog maar net, er zal wel niet zo'n oude versie zijn die met Android 6 van 2015 werkt denk ik.

Misschien deze, maar is geen plus versie zie ik,

 
Al is het maar een oudere versie.
Het moet werken, heeft het eerder ook gedaan

Via de eerdere website van APK's zijn ook oudere versies beschikbaar.
Alle versies zouden overigens vanaf Android 5.0+ (Lollipop, API 21) werken.
Dus even uitzoeken om vanaf de "jongste" versie terug te gaan, naar een versie die het wel doet.

 
Laatst bewerkt:
probeer het eens met aptoide store op je box te zetten en dan vandaar uit de app er op te plaatsen wellicht dat dit helpt.
 
Je vindt daar in ieder geval wel een paar andere "tussen" versies:

Aptoide.com:

tegenover Apkpure.com:
 
Laatst bewerkt:
probeer het eens met aptoide store op je box te zetten en dan vandaar uit de app er op te plaatsen wellicht dat dit helpt.

Bedankt MRmister en Babylonia voor jullie reactie.

Installaties werken wel maar geen geluid.
Verschillende instellingen geprobeerd, helaas niks

Hoop dat er iemand een idee heeft
 
Ik had de 1.2 met bug fixes gepost waar men op reddit over sprak werkt ook niet ?
 
Ik had de 1.2 met bug fixes gepost waar men op reddit over sprak werkt ook niet ?

Sorry vergeten te reageren.
nee werkt ook niet, geen geluid.
Minix u9 staat nu op android 7.1.2.
krijg een beetje een vermoeden dat er iets in deze android7 versie zit wat niet het geluid van de disney films door wil geven.
 
kan het zijn dat disney + alleen met dolby digital geluid heeft ,en daarom geen geluid geeft bij stereo geluid.
 
kan het zijn dat disney + alleen met dolby digital geluid heeft ,en daarom geen geluid geeft bij stereo geluid.

De minix staat ingesteld op dolby digital en dts. Als ik kodi of netflix gebruikt werkt alles naar behoren.

Alleen disney geeft een probleem.
Heb echt al zeer veel verschillende versies geprobeert, krijg maar geen geluid?
 
en als je een andere taal gebruikt helpt dat bijvoorbeeld engels of en engels met ondertiteling.en wat als je de app opstart in kodi .
 
De minix staat ingesteld op dolby digital en dts. Als ik kodi of netflix gebruikt werkt alles naar behoren.

Alleen disney geeft een probleem.
Heb echt al zeer veel verschillende versies geprobeert, krijg maar geen geluid?
En als je op je box eens met de setting speelt dan...? Op stereo bijvoorbeeld? Meen gelezen te hebben dat disney + niet fijn gaat met dts bijvoorbeeld.. Kan alleen artikel nergens weer vinden ?‍♂️ niet geschoten....
 
en als je een andere taal gebruikt helpt dat bijvoorbeeld engels of en engels met ondertiteling.en wat als je de app opstart in kodi .

Bedankt voor je reactie.
Verschillende taken, binnen kodi. Het blijft stil helaas
 
En als je op je box eens met de setting speelt dan...? Op stereo bijvoorbeeld? Meen gelezen te hebben dat disney + niet fijn gaat met dts bijvoorbeeld.. Kan alleen artikel nergens weer vinden ?‍♂️ niet geschoten....

Beste ateam278

Bedankt voor je reactie.
Ik ben er mee aan de slag gegaan.
Wat blijkt, alle films die ik afspeel en waarbij onder de info - >audio 5.1 of HD enz staat
Heb ik geen geluid.

Heb ik een film waar niks bij staat, heb ik wel geluid.
Dit komt dus, alleen bij disney+ voor
Netflix bv heb ik geen problemen.

Maar hoe dit op te lossen ?