Disney+ apk

@Soos Is dat met Kodi, heb je daar de geluidsinstellingen wel goed staan?
Ik zag trouwens in de Addon ‘The Crew’ een aparte afdeling van Disney+
 
@Soos Is dat met Kodi, heb je daar de geluidsinstellingen wel goed staan?
Ik zag trouwens in de Addon ‘The Crew’ een aparte afdeling van Disney+
Hallo TomIshere

Nee is echt de Disney+ app van android
Dus los van kodi
Heb ook de disney+ app gestart binnen kodi maar dat geeft het zelfde probleem
 
@Soos Ik had hier ook nog een Minix X8-H Plus, die speelde vanuit Android met de Apps ook alleen maar stereo af.
In Kodi met de addon ’The Crew’ zie je Disney+ er tussen staan, daar speelt hij wel Dolby Digital e.d. af.
Denk dat de officiële apps van o.a. Disney+ en Netflix geen licentie hebben voor op de Minix, werkt op meerdere boxen niet, wel op de Nvidia Shield TV.
 
Maar hoe dit op te lossen ?

Wat je eens zou kunnen proberen is als je geen geluid hebt eens te schakelen tussen je speakers van je tv en daarna weer terug naar het geluid via je set op je tv, wellicht dat ie dan het geluid “over pakt”.

Geen garantie dat het werkt, maar je zou het eens kunnen proberen.?

Je hebt de meest recente versie van de app?

Zo ja, dan zou ik als ik jou was toch eens contact zoeken met Disney?
 
ik denk niet dat Disney support geeft met dit soort Android boxen!

Nope, zolang je hem niet “officieel” uit de Store hebt gehaald niet, maar zag wel dat de TS aangaf dat ie uit de Store was gehaald, dat zou betekenen dat ie er ooit in heeft gestaan, en alleen daarom al zou ik contact opnemen, en net doen of ik van niets weet, en hem in het begin uit de Store heb gehaald.??‍♂️

Wie weet zeggen ze inderdaad dat ze geen ondersteuning (meer) bieden aan Android 6, of misschien hebben ze een manuele fix wat het probleem kan oplossen.

Onder het mom van: niet geschoten is altijd mis?
 
Nope, zolang je hem niet “officieel” uit de Store hebt gehaald niet, maar zag wel dat de TS aangaf dat ie uit de Store was gehaald, dat zou betekenen dat ie er ooit in heeft gestaan, en alleen daarom al zou ik contact opnemen, en net doen of ik van niets weet, en hem in het begin uit de Store heb gehaald.??‍♂️

Wie weet zeggen ze inderdaad dat ze geen ondersteuning (meer) bieden aan Android 6, of misschien hebben ze een manuele fix wat het probleem kan oplossen.

Onder het mom van: niet geschoten is altijd mis?

Vanuit kodi werkt het ook niet.
Heb contact gehad met disney, ze zeggen dat er meer mensen problemen hebben.
Ze zijn het aan het onderzoeken en komen er op terug.

Binnen de app gaat er iets niet goed, volgens disney, waarom er dus met 5.1, hd enz, geen geluid is. Is het geen 5.1 of hd vision dan heb ik wel geluid, ben ik achter gekomen
 
Dus als ik het goed begrijp heb je zojuist je eigen vraag beantwoord?

Installaties werken wel maar geen geluid.
Verschillende instellingen geprobeerd, helaas niks

Hoop dat er iemand een idee heeft

Heb contact gehad met disney, ze zeggen dat er meer mensen problemen hebben.
Ze zijn het aan het onderzoeken en komen er op terug.

Binnen de app gaat er iets niet goed, volgens disney

Heb je nog geprobeerd te switchen tussen je tv speakers en je 5.1 receiver, om te zien of ie het geluid “over pakt”?

Wel vervelend dat je tegen dit soort problemen aan loopt, en mijn inziens heeft Disney hier iets recht te zetten, je betaalt nu immers voor een dienst die zegt bepaalde features te hebben, die je dus eigenlijk níet hebt.??‍♂️

Ik zou ze beantwoorden met de wedervraag of je gecompenseerd gaat worden nadat het probleem is opgelost, en ook duidelijk stellen dat je nu voor iets betaald wat dus niet werkt, terwijl dat wel vooraf werdt geroepen.

Een brutaal mens heeft de halve wereld, vraag je niet om compensatie, dan vindt Disney het ook wel prima, en zullen ze geen actie ondernemen, op het moment dat je er om vraagt zijn ze sneller genegen om je tegemoet te komen, want stel je voor dat je iets negatiefs over Disney+ op social media zou zetten over hun klantenservice.

Wie zijn mond niet open trekt, trekt zijn portemonnee open.?

Succes??
 
Dus als ik het goed begrijp heb je zojuist je eigen vraag beantwoord?





Heb je nog geprobeerd te switchen tussen je tv speakers en je 5.1 receiver, om te zien of ie het geluid “over pakt”?

Wel vervelend dat je tegen dit soort problemen aan loopt, en mijn inziens heeft Disney hier iets recht te zetten, je betaalt nu immers voor een dienst die zegt bepaalde features te hebben, die je dus eigenlijk níet hebt.??‍♂️

Ik zou ze beantwoorden met de wedervraag of je gecompenseerd gaat worden nadat het probleem is opgelost, en ook duidelijk stellen dat je nu voor iets betaald wat dus niet werkt, terwijl dat wel vooraf werdt geroepen.

Een brutaal mens heeft de halve wereld, vraag je niet om compensatie, dan vindt Disney het ook wel prima, en zullen ze geen actie ondernemen, op het moment dat je er om vraagt zijn ze sneller genegen om je tegemoet te komen, want stel je voor dat je iets negatiefs over Disney+ op social media zou zetten over hun klantenservice.

Wie zijn mond niet open trekt, trekt zijn portemonnee open.?

Succes??
Mee eens ga ik ook zeker doen.

Schakelen naar mij tv geeft geen verbetering helaas.

Dan maar wachten op disney
 
  • Like
Reacties: Arjan E.