Disney+ gestart met een gratis proefperiode van 2 maanden

Wanneer je wel beeld en ondertiteling hebt met Disney+ maar geen geluid ligt dit dan misschien aan je android box? ( Beelink GT1 Ultimate )
 
Wanneer je wel beeld en ondertiteling hebt met Disney+ maar geen geluid ligt dit dan misschien aan je android box? ( Beelink GT1 Ultimate )
Hoogst waarschijnlijk wel, ja. Maar hardware of software, geen idee. Misschien werkt het wel als je een factory reset doet, of een operating system update. Misschien dat geluid via bluetooth wel werkt, of mini-jack koptelefoon, of ... . In het kort, geen idee.
 
op mijn telefoon werkt het wel en als ik cast van mijn telefoon naar de tv krijg ik de melding:
"disney+ is not available on this chromecast device"
Toch mijn tv dan niet geschikt?
 
Geroot of niet, je apparaat is NIET geschikt.
Ook niet met andere firmware.
Binnen 2 maanden kan je in de Google browser inloggen en casten naar je Tv.
Blijf verder van je box af!
Anita haar tablet is geroot, maar heeft toch de app aan de praat.
Samsung Galaxy Tab.
Wat nog wel kan gebeuren.... Dat de app vanzelf opduikt in jou appstore.
Nederland is proefland, en velen apparaten werken nog niet.
Veel mensen hier hebben een Nvidia Shield, en daar werkt het wel op.
Het klopt wel dat sommige apps niet werken op een geroot apparaat.
Maar de proef loopt net een 1,5 week, en de testfase duurt 2 maanden.
Ook FOX wordt nog toegevoegd aan Disney+ !!

Ik kan Disney+ dus ook niet via de playstore downloaden, krijg dezelfde melding. apk downloaden lukt wel maar dan start hij op en inderdaad sluit tegelijkertijd steeds. Hopelijk kan iemand van de ervaren mediabox gebruikers ons helpen, daarvoor zit ik ook op het forum!

Ik heb dus een mxq pro 4k, helpt het als ik de android / firmware update?? Vogens mij draai ik nu op een android 7.1 ...

Ik wil graag Disney+ kijken via de tv (tv box). Graag hoor ik van jullie!!
 
  • Like
Reacties: Dominique DB
Vandaag op de xiaomi mi box vanuit playstore geinstalleerd zonder problemen.
H96 max 4/64 ook zonder probs gelukt.
 
  • Like
Reacties: Lex
Hier werkte de app al enige dagen niet meer, kan ook niet meer opnieuw installeren vanuit de store met Android tv want hier is hij niet meer te vinden
 
Hier werkte de app al enige dagen niet meer, kan ook niet meer opnieuw installeren vanuit de store met Android tv want hier is hij niet meer te vinden

Jij hebt toch ook een shield? Ik heb hem vanavond nog even getest, en hij werkte nog prima??‍♂️

Ik heb hem vorige week maandag geïnstalleerd, en kon hem gewoon vinden door Disney in te typen in de app Store.
 
  • Like
Reacties: anita 51
Hi Arjan, ja ook hier een Shield, maar werkt niet meer

Wat raar?? ik heb de shield experience 8.0 er op staan, jij ook? (Kreeg vanavond een melding voor de se 9.0), zo ja, shield al een keer opnieuw opgestart en geprobeerd?
 
Geupdate naar shield exp. 8.0.1 en kan hem ook niet meer in de store vinden, jij dan?
 
Sorry, ik bedoelde de melding van 8.0.1 kreeg ik vanavond, ik zit nog op 8.0.

Ik heb zojuist nog even voor je gekeken, en ik hoef in de app Store alleen de D en de I in te vullen, en hij ziet de Disney plus app al.
You must be registered for see images attach
 
Huh wat raar, nou hier niks, ga morgen wel even verder kijken, bedankt voor je hulp, welterusten
 
En afgelopen weekend was het weer mis, geen idee wat de oorzaak kan zijn, vpn uitgeschakeld maar helpt ook niet, maar had wel invloed op de app, kreeg eerst namelijk gekleurde inlog balken zonder tekst
 

Bijlagen

  • DSC_0186.JPG
    DSC_0186.JPG
    3,9 MB · Weergaven: 8
En na compleet opnieuw opstarten van de Shield werkt het weer....

P.s hoe krijg je die zwarte balken achter de ondertiteling weg?
 
Disney+ werkt helaas nog niet op mijn Linux laptop, maar via mobiel toch is geprobeerd. Ben met 'Boy meets World' gestart.
 
Het volgende,

Velen zullen de app al in de playstore hebben staan.
Hij werkt NIET met een Vpn !!
Zonder VPN kan het gebeuren dat je een foutmelding krijgt.

Ga dan naar instellingen/apps klik Disney+ aan en scrol naar UI en klik die aan.
Zet deze op normaal.
Start de app opnieuw op en hij werkt.
Dit in ieder geval op de H96max RK3318/3399/3328 (ik heb meerdere types van de max), maar mogelijk ook op meedere apparaten op deze wijze werkzaam.
Garantie tot aan de knal.