Disney+ gestart met een gratis proefperiode van 2 maanden


Ah ok, ik dacht dat je weer tegen problemen aan liep, vandaar mijn reactie, met vpn aan nog niet getest?
Post automatically merged:

Net wel even getest op de iPad met vpn aan, en dat werkte gewoon?
 
Ach je blijft bezig ????
Post automatically merged:

Ach je blijft bezig ????

Zelfs mobieltje werkt weer eens tegen, grrrrrrr
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Werkt niet via de VPN, net even snel gekeken met 3 VPN diensten.
Laat je hem toch in de VPN app langszij de VPN gaan, probleem opgelost.
Of zat jij nu buiten Nederland?
Dan is er nog een manier, dan moet ik weer even over terug denken (wordt vervolgd)
Ach je blijft bezig ????
Post automatically merged:

Ach je blijft bezig ????

Zelfs mobieltje werkt weer eens tegen, grrrrrrr
 
geprobeert met android box met android 6.01 versie erop, wie ook de H.265 codec ondersteunt maar gewoon via alle kanalen het geweigert word helaas...
 
Ook met Expressvpn word de Disney+ app er willekeurig uit gegooid op Android tv box, net als met de Goosevpn zoals Andre19.. reeds aangaf
 
  • Like
Reacties: anita 51
Is er al een addon of werkende apk install voor disney+?
op mijn tab werkt hij wel goed, maar op mijn media speler kan hij niet worden geinstalleerd.
ook werkt er geen apk install
als je een oude samsung tv hebt lukt hrt ook niet
nog wat lastig allemaal
 
Is er al een addon of werkende apk install voor disney+?
op mijn tab werkt hij wel goed, maar op mijn media speler kan hij niet worden geinstalleerd.
ook werkt er geen apk install
als je een oude samsung tv hebt lukt hrt ook niet
nog wat lastig allemaal


Werkt hier van geen meter.

 
Kan hier met Shield via addon gewoon kijken naar content van Apple TV+ en Disney +.
The Mandalorian in 4K en Atmos. ?
 
Ik weet niet wat jullie ervaring is met Disney plus, maar ik heb het vandaag even bekeken, en gekeken wat het aanbod is op Disney plus, en ben snel tot het besluit gekomen dat ik voorlopig toch Netflix behoudt, want ik vond het aanbod flink tegenvallen.
 
Ik heb de proefperiode gehad er is hier wel geteld geen een film op gekeken... Meeste aanbod is mijn/onze smaak hier niet.

En je wordt er zowiezo een beetje moe van, al die verschillende streaming aanbieders..

Ene serie/film moet je Netnix hebben
Andere serie/film Videoland etc.. etc
Ze werken downloaden en illegaal streamen zelf een beetje in de hand..

Ik gebruik eigenlijk alleen kodi met Real-debrid
en kan (bijna) alles kijken wat ik wil..

Af en toe even vechten met de ondertiteling vooral met series... Maar dat mag de pret niet drukken..

Tis ook een soort sport/hobby om een serie of film perfect aan de gang te krijgen... Kwaliteit met goede ondertiteling..
 
Ondertiteling is bij Disney ook niet goed. Ik heb tijdens het "zappen' diverse documentaires voorbij zien komen waar geen NL subs bij waren.

Voor mij is dit geen concurrent van de andere streamers.