disney+

adaptive inputstream 2.4.4 is hier te downloaden.
Maar niet voor Android toestellen

Meer Inputstream 2.4.4 vind je hier:
Maar dus nog niet voor Android
 
Laatst bewerkt:
Ik heb Disney+ bij mij geïnstalleerd maar bij het inloggen moet je dan gewoon je eigen gegevens invullen.Want dat is wat ik niet had verwacht.
Want om nu in kodi mijn eigen standaard gegevens in te vullen vind ik niet zo fijn.
 
Ik heb Disney+ bij mij geïnstalleerd maar bij het inloggen moet je dan gewoon je eigen gegevens invullen.Want dat is wat ik niet had verwacht.
Want om nu in kodi mijn eigen standaard gegevens in te vullen vind ik niet zo fijn.
Dit is een legale manier om met je eigen Disney+ inlog gegevens Disney+ via kodi te kijken, vooral handig voor toestellen waar je geen Disney app op kan installeren. Net zoals de Netflix addon, of andere addons voor legale betaalde streaming diensten.
 
@Dominique DB de link van jou inputstream werkt met kodi 18 nightly versie. en de link van gister is de nieuwe versie die werkt met huidige kodi ,en draait gewoon op 18.6 v .ik heb de android v aarch64 op de shield gezet . greetz james.
 
  • Like
Reacties: Dominique DB
@Dominique DB de link van jou inputstream werkt met kodi 18 nightly versie. en de link van gister is de nieuwe versie die werkt met huidige kodi ,en draait gewoon op 18.6 v .ik heb de android v aarch64 op de shield gezet . greetz james.
Heb hem net nog eens even getest, en mijn link installeert ook gewoon op kodi 18.6 uit de playstore ??‍♂️.

Is er een verschil in gebruik binnen addons als vtmgo?