Dit is TV Alive APK voor Android (Voor Telefoons, Android Boxen etc)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spinix

Technisch administrator
Medewerker
25 dec 2015
3.600
2.202
216
25
Geen gedoe meer! Simpele add-on om Dit is TV op Android te installeren. DUS HET WERKT OOK OP JE TELEFOON! :)

Wat is Dit is TV Alive?

NIEUW DIT is TV ALIVE 4.0
; nu nog sneller de film, serie of livestream die jij wilt zien! Met een geheel nieuwe zoekfunctie voor Live kanalen, "de keuze van de meester" met de beste filmcollecties, nog meer kinderfilms een geheel nieuwe gratis muziek streaming app en heel veel meer.
Geen eindeloze herhalingen meer, bekijk onbeperkt de allernieuwste films, series & sport van toen en nu direct op jouw TV!

You must be registered for see medias

Kies, klik, kijk.
DIT is TV Alive “Brengt je TV tot leven”! Met de nieuwe DIT is TV Alive software gaat de wereld van internationale Live TV voor je open!
Helemaal nieuw zijn de vele tienduizenden (internationale) live kanalen. Vind nu ook nog sneller de films, serie of sportwedstrijd die jij wilt zien met de geheel nieuwe DIT is TV ALIVE interface!

Alle (nieuwe) mogelijkheden op een rij:

Live TV
  • Geheel nieuw Live TV aanbod met tienduizenden kanalen van over de hele wereld!
  • Natuurlijk Amerikaanse, Europese, Britse, Duitse, Spaanse, Turkse/Arabische kanalen en nog veel, veel meer!!
  • Nederland 1,2,3 + alle thema kanalen van de NPO (HumorTV, Politiek24 etc.)
  • Bekijken van Live webcam feeds van over de hele wereld
  • Groot aanbod aan live XXX kanalen
Films & Series
  • Nieuwe zoekfunctie waarmee je binnen een handomdraai het hele internet doorzoekt
  • Een aanbod waarbij alle anderen verbleken; de allernieuwste films, series en sport direct op jouw TV.
    Incl. Nederlandse ondertiteling
  • Volledige 3D ondersteuning; zowel actief als passief
  • Nieuwe apps met de beste cult en filmnoir films
  • Programma gemist bekijken van alle publieke, commerciële & regionale Nederlandse omroepen.
  • Nieuwe “Trakt.TV” integratie waarmee je direct vanaf je tablet of smartphone, thuis of onderweg de beste film en serie lijsten/kijktips kunt samenstellen om deze direct op je TV te kunnen bekijken!
Sport
  • Bekijk elke mogelijke sportwedstrijd, van voetbal tot tennis tot F1 tot Boxen. Live of achteraf!
  • Keuze uit vele live sport zenders
  • Live sport wedstrijden via streams
  • O.a. speciale Boxing, WWE, NBA,NFL, Extreme Sports apps
Lifestyle
  • Keuze uit vele live zenders met lifestyle programma’s
  • Nu ook de allerbeste lifestyle videos op de DIT is TV Box!
  • Blijf in vorm met sport & Yoga videos
  • Kookvideos, programma’s en TED presentaties
Kinderseries
  • Groot aanbod van kinderseries, waaronder ook vele Nederlandse & apps met de allerbeste cartoons van toen & nu
  • Geheel nieuw en uitgebreid aanbod aan Live kids-kanalen/TV zenders
  • Groot aanbod engelstalige kinder- en animatie films
Muziek
  • Uitgebreide streaming muziek apps met muziek van elke mogelijke artiest, nummer en genre
  • Ruime keuze aan Live muziek kanalen/TV zenders
  • Spotify app
  • Radio app
  • Karaoke app
  • App voor het bekijken van concerten
  • Jukebox app met de allerbeste muziekvideos van toen en nu
XXX Aanbod

  • Zeer groot XXX aanbod, beveiligd met een wachtwoord
  • Geheel nieuwe zoekfunctie en groot aanbod aan live XXX kanalen/TV zenders
  • Nieuwe indeling per categorie & genre
  • Functie voor willekeurige videos
En meer!

  • Speciale Documentaire app met de beste en mooiste documentaires van over de hele wereld
  • Groot aanbod aan live documentaire kanalen/TV zenders
  • De beste apps van het internet: Youtube, Vimeo, Dumpert, Daily Motion, IG
  • Bekijk al uw eigen film en audio materiaal dat op uw computer of NAS staat
  • Automatische updates, direct vanaf de Box zonder tussenkomst van een computer
  • Naast de standaard Nederlandse versie keuze uit onze nieuwe Spaanse versie
Alles zien! De allernieuwste films, series & sport. Dat wil jij toch ook?

You must be registered for see images


Hoe te installeren?
Stap 1:
Download de APK en plaats deze op je SD kaart van je Android Box: http://addons.kodi-forum.nl/DITisTV/DITisTVAlive/Android/DITisTValive.apk

Wanneer je de app opent krijg je het volgende scherm te zien:
You must be registered for see images

Klik op Install.

Stap 2:
Let op: Klik de eerste keer op "Install" en open na het installeren Kodi en sluit het weer af. Voer daarna Stap 1 opnieuw uit en klik als je het scherm hieronder weer ziet op "Cancel" en ga dan pas verder naar stap 3.
You must be registered for see images


Stap 3:
De installatie gaat nu verder
You must be registered for see images


Klik nu op "Ok" en open Kodi en geniet van je Dit is TV Alive interface!
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog een goed idee hoe je het best favorieten en/of een eigen bibliotheek kunt bijhouden?
Of moet dat via Trakt ?
 
You must be registered for see medias
Nieuwste versie , eens kijken of we deze volgende week ergens tegenkomen ;)
 
Updated kost 20 euro wil het gratis :)iemand die het kan delen aub??
 
Laatst bewerkt:
Vragen ze serieus 20 euro voor een build ? Met alle respect maar wat maakt dit is tv beter dan de add-ons van Exodus en Ares trouwens ?
Dit is TV is toch niet helemaal opnieuw gecode ofzo? Zover ik zag is het vooral een build met eigen skin.

Ook vraag ik me af of je écht een update krijgt als je 20 euro betaald ik zie bij Tros Radar en de site van de Vara (en meer) pagina's vol klachten over dit is tv dat ze wel geld aannemen maar niks leveren. Zelf heb ik geen ervaring met ze, weet alleen wat ik op google vind.
 
Ik vind dit is TV goed ben alleen opgelicht door mijn box via hun website te kopen gewoon 60 euro verloren, box is shit eerste 15 min na het aanzetten is het niet te gebruiken daarom laat Ik mijn box aan heb veel miserie gehad maar voor alles wel een oplossing gevonden de nieuwe update is wel veel sneller en beter het schijnt maar no way dat Ik aan die dieven nog 1 eurocent geef :)
 
Laatst bewerkt:
Ach de build zelf is gewoon exodus en een mooie skin, op zich niks mis mee. De prijzen op hun site zijn wel grappig inderdaad, zoals dat kleine witte toetsenbordje, dat kost 10 dollar in china inclusief verzending, tja om daar nou 30 euro voor te vragen is het niet waard, dat geldt ook voor alle android doosjes, voor 30 dollar heb je daar al een quad core 1.6 ghz met hdmi 1.4, en Kodi is niks anders dan een app die je zelf gratis erop kan zetten, dus veel sites met Tv kastje verkopen ook vooral gebakken lucht vind ik, net zoals hun dure iptv abonnement met reshared streams die haperen. Maar goed, versie 7 kan ik nergens vinden, ook niet op nieuwsgroepen (usenet) , maar die zal snel genoeg wel 'uitlekken'.
 
De upgrade is pas sinds gisteren beschikbaar, Ik probeer door facebook met mensen te praten die het gekocht hebben, 2 hebben gezegt dat het beter is, we zullen zien als u de upgrade vind laat het mij dan aub weten :))​
 
Euhw, hij's super vers dus, dat had ik nog niet eens door. Als hobby vind ik Kodi wel fun en ook alle nieuwe builds, dus ik blijf zeker ook op zoek, voor 5 euro ofzo had ik misschien gewoon betaald als testje, maar 20 gun ik ze niet voor een build die is gebaseerd op andermans werk vooral.

We houden elkaar hier wel op de hoogte, ben benieuwd.
 
Ik lees op trouwens Bestel vandaag nog de Upgrade met meer dan €50% KORTING! Alleen dit weekend.
De eerste uitleveringen vinden plaats vanaf maandag.
Als het dít weekend betreft zou dat betekenen dat mensen maandag pas kunnen downloaden, maar jij had op facebook al mensen gesproken die hem echt hebben of zeiden ze alleen dat ze hem beter 'vinden'.

Lol, 50% korting, dus ze durven er straks serieus 40 euro voor te gaan vragen, wtf ? een dual boot , quad core met hdmi kost hetzelfde.
 
Als je online betaald dan krijg je email met dowoad link, voor wie het thuis op stick laat leveren word maandag verzonden, ze zeggen altijd enkel dit weekend lol naar elk weekend is er wel een andere promotie lol, ook zag Ik dat de 5.1 versie een jaar geleden ook geld voor gevraagd werd maar die is nu gratis, waarschijnlijk is de update binnen een paar maanden mogelijk via de box update instellingen en proberen ze nu zoveel mogelijk geld binnen te halen met naive mensen
 
Ah ik vat 'm hij is dus al beschikbaar. Ja dat zeg je goed naïeve mensen, vooral als je extra betaald om per post op een stick een Kodi build te laten opsturen, normaal gooi je in paar minuten een hele Jarvis/exodus build erop en klaar, maar goed er is een markt voor.

Ben nu toch wel nieuwsgierig wat die geldwolven gemaakt hebben en of dat echt beter is dan wat er al bestond, vermoed een zelfgemaakte NL talige layout/skin, maar als ik m tegenkom ga ik hem eens bekijken, why not.
 
Even uit nieuwsgierigheid, er staat op hun site Let OP: ALLEEN voor de DIT is TV Box Start! & 2K, 4K & 8K.

Maar ik neem aan dat je gewoon een apk krijgt of een Kodi build ? de Dit is Tv die ik wel es geprobeerd heb was volgens mij een kwestie van een repo toevoegen en install from zip, oftewel een Kodi build. M.a.w. die kastjes van hun hebben toch geen zelfgemaakte firmware ofzo en zijn neem ik aan standaard android dozen toch ? Of onderschat ik de heren van DitisTV ?

p.s. ik heb zelf gewoon Kodi onder windows 10, android tablet en android iLepo quad core.
 
Waarschijnlijk een apk file denk Ik die opgestuurd word, Ik probeer via facebook iemand te vinden die mij de apk kan doorsturen maarja hoop er weinig op ze hebben er voor betaald
 
Goed nieuws ! Ik spreek net iemand die DIT is TV Seven Upgrade heeft besteld, er staat dan bij dat het per mail verzonden wordt, maar dat is niet automatisch direct, dus hopelijk vanavond en dan krijg ik hem ook meteen om hier te delen met jullie gratis.

Denk dat ze het handmatig doen ofzo, maar goed even geduld nog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.