Dit is TV Alive

Mathijske

Forumlid
10 jan 2021
6
1
6
69
Hoi Goedemorgen
Ik kwam mijn Dit is tv Alive box weer tegen.
Ik heb de smart tv box 4k weer aangesloten maar deze werkt niet meer.
mijn vraag is : kan ik op het sd kaartje andere software zetten zodat deze wel weer werkt.
mvg Mathijs
 
Heb je iets meer specificaties van het boxje? Merk, type? Draait ie onder Android? En zo ja, welke versie?

Kom op Internet tegen dat het mogelijk een Raspberry PI is. Daar zou je CoreElec of LibreElec op kunnen draaien. Heb je in ieder geval Kodi
 
Naar de website gaan. Is misschien alleen wel handig als je iets meer info over je box geeft. Misschien is er nog wel meer mogelijk. De meest recente Kodi versie werkt vanaf Android 5 en is gewoon te downloaden via de Playstore.
 
  • Like
Reacties: Dominique DB
Tja @Mathijske je zal toch echt meer info over je box moeten geven als je een ietwat nuttig antwoord zoekt.

En leg ook eens wat duidelijker uit wat niet werkt, gaat de box helemaal niet aan? Of streamt ie niet meer?
 
Tja @Mathijske je zal toch echt meer info over je box moeten geven als je een ietwat nuttig antwoord zoekt.

En leg ook eens wat duidelijker uit wat niet werkt, gaat de box helemaal niet aan? Of streamt ie niet meer?
De box gaat wel aan
het is een 4K smart TV box cup: Quad Core A9 4
maar de service die erop staat is verdwenen nl {Dit Is TV Alive} op het boekje staat n hondje met bril op is al 10 jaar oud
Post automatically merged:

De box gaat wel aan
het is een 4K smart TV box cup: Quad Core A9 4
maar de service die erop staat is verdwenen nl {Dit Is TV Alive} op het boekje staat n hondje met bril op is al 10 jaar oud
kan ik hier ook foto.s plaatsen ?
Post automatically merged:

De box gaat wel aan
het is een 4K smart TV box cup: Quad Core A9 4
maar de service die erop staat is verdwenen nl {Dit Is TV Alive} op het boekje staat n hondje met bril op is al 10 jaar oud
Post automatically merged:


kan ik hier ook foto.s plaatsen ?
misschien dat het dan ook duidelijker is
 
  • Grappig
Reacties: Dominique DB
Kijk eens wat voor Android versie er op staat. Uit de tijd van Ditistv was het meestal met verouderde Android 4.4.2.
 
Ben bang dat het dan een beetje over en uit is. De nieuwste Kodi werkt vanaf Android 5. En ook voor CoreElec is er geen recente image te vinden voor dit toch wat bejaarde boxje. Misschien toch een kijken naar wat anders.