Dit is TV Seven / Alive installatie add-on! [Universeel]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spinix

Technisch administrator
Medewerker
25 dec 2015
3.600
2.202
216
25
Dit is TV Seven wordt NIET meer geüpdatet / ondersteund. Ik ben binnenkort van plan om het project weer op te pakken voor Kodi 17. De download link blijft online maar we raden je een andere build aan. Deze kun je hier vinden. Topic is gesloten voor verdere vragen / opmerkingen.

Deze plugin bevat beide versies van Dit is TV (Seven & Alive), je kunt na de installatie van deze add-on zelf kiezen welke van de 2 je wilt installeren. Ik raad je aan om voor Seven te kiezen & deze installatie te runnen op een schone installatie van Kodi.

You must be registered for see medias

Wat is Dit is TV Seven?
You must be registered for see images


Nu nog gemakkelijker, sneller & stijlvoller.

Uiterlijk
Een geheel nieuw, fris uiterlijk. Vanaf NU kijk je binnen 3 stappen de film, series, sportwedstrijd of livestream die jij wilt zien!

Films & Series
  • Automatisch afspelen; kies, klik, kijk!
  • In één oogopslag jouw film of serie
  • Met één druk op de knop trailers bekijken van een film of serie
  • Optimale 3D ondersteuning

Live TV

Een nieuw overzichtelijker menu, handige "one-touch" zapfunctie, overzicht per land, een vernieuwde favorieten functie en meer

Sport
Volledige live sport ondersteuning, real-time overzicht per sport, wedstrijd en nog veel meer

XXX
Vanavond geen DIT is TV & chill? Bekijk dan nu full-lengt natuurfilms, met volledige weergave van alle genres en zoekopdrachten. Iedereen komt aan zijn/haar trekken! Natuurlijk voorzien van een kinderslot.

Extra
Uitzending gemist bekijken van alle Nederlandse commeciele en publieke omroepen, Youtube, Vevo, TED talks, Dumpert, Alle denkbare muzieknummers streamen en nog veel meer.

Installatie handleiding:
Voordat je de download kunt zien moet je eerst een bedankje achter laten in dit topic. Wil je ook graag dat we je eventueel helpen bij fouten of problemen? Stel je zelf dan eerst netjes voor.
[hide]
Stap 1: Open Kodi en ga naar instellingen en open Bestandsbeheer
You must be registered for see images

Stap 2: Klik op "Locatie toevoegen" en typ de gegevens van de afbeelding hier beneden over
You must be registered for see images

Stap 3: Ga weer terug naar het beginscherm en selecteer Systeem en open Instellingen.
You must be registered for see images

Stap 4: Selecteer "Add-ons" in het menu en klik op "Add-ons installeren m.b.v. zipbestand"
Stap 5: Selecteer Kodi-forum.nl en ga naar het mapje: Universeel > DITisTV. In deze map bevindt zich het volgende bestand: plugin.program.kodiforumnl.zip
Kies dit bestand en Kodi installeert de add-on.

Stap 6: Ga nu weer terug naar het beginscherm van Kodi en open Programma's. Open daarna het Programma "Kodi - Forum Builds"
Klik in het scherm dat opent op "Dit is TV builds" en kies de versie uit die je wilt
You must be registered for see images


Dit kan een tijdje duren, laat Kodi zijn werk doen. Na de installatie wordt Kodi geforceerd gesloten en moet je je apparaat opnieuw opstarten.
[/hide]

Veel plezier ermee, en laat maar horen als het gewerkt heeft!


!!!!!!! Heb je problemen met deze add-on of lukt iets niet? Maak dan a.u.b HIER een topic. !!!!!!! (Aangezien Dit is TV Seven NIET meer geüpdatet wordt heeft het weinig zin een topic te maken!!)
 
Laatst bewerkt:
Helaas werkt niet heb kodi ook opnieuw opgestart maar vind de zip niet dir is leeg
 
Erg bedankt!!!
Werkt op elk apparaat met Kodi, als je over een Android box beschikt met Kodi raad ik je aan dit te gebruiken:
http://kodi-forum.nl/threads/dit-is-tv-seven-apk-voor-android-voor-telefoons-android-boxen-etc.114/

You must be registered for see medias

Wat is Dit is TV Seven?
You must be registered for see images


Nu nog gemakkelijker, sneller & stijlvoller.

Uiterlijk
Een geheel nieuw, fris uiterlijk. Vanaf NU kijk je binnen 3 stappen de film, series, sportwedstrijd of livestream die jij wilt zien!

Films & Series

  • Automatisch afspelen; kies, klik, kijk!
    In één oogopslag jouw film of serie
    Met één druk op de knop trailers bekijken van een film of serie
    Optimale 3D ondersteuning

Live TV

Een nieuw overzichtelijker menu, handige "one-touch" zapfunctie, overzicht per land, een vernieuwde favorieten functie en meer

Sport
Volledige live sport ondersteuning, real-time overzicht per sport, wedstrijd en nog veel meer

XXX
Vanavond geen DIT is TV & chill? Bekijk dan nu full-lengt natuurfilms, met volledige weergave van alle genres en zoekopdrachten. Iedereen komt aan zijn/haar trekken! Natuurlijk voorzien van een kinderslot.

Extra
Uitzending gemist bekijken van alle Nederlandse commeciele en publieke omroepen, Youtube, Vevo, TED talks, Dumpert, Alle denkbare muzieknummers streamen en nog veel meer.

Installatie handleiding:
***Hidden content cannot be quoted.***

Veel plezier ermee, en laat maar horen als het gewerkt heeft!
Heb je problemen met deze add-on of lukt iets niet? Maak dan a.u.b HIER een topic.
 
ik heb zelf al een orgineel dit is tv kastje, moet ik die dan naar fabrieksinstellingen zetten en dan android versie installeren via een sd kaart?
ik denk dat ik het gevonden heb. via internet dus
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: joost1985
Status
Niet open voor verdere reacties.