Dit is TV, trap er niet in!

H

HereIsTom

Gast
Een waarschuwing voor mensen die bij de site Dit is TV een box willen kopen, doe het niet!
Als je even op Internet zoekt zijn er veel klachten over deze site, o.a. wel betaald maar er wordt niks geleverd!
En als er nog iets geleverd wordt hebben de boxen veel problemen en Dit is TV geeft dan niet thuis!
Hier kun je al veel klachten lezen;
Een gewaarschuwd mens telt voor twee! :verstop:
 
En bovendien heb je de software hier gratis! Een de Android boxen die zij verkopen heb je in China voor 30 euro.
 
tom je kan je post nu aanvullen met link naar uitzending gemist van kassa gisteren :)
 
Ja hier kan je kijken, vanaf 00:10:15
 
kunnen we niet gewoon het prive adres en echte naam van die gast van ditistv hier posten en op fb enzo ? staat gewoon in kvk stukken , misschien na een bezoekje van een boze klant dat hij eens eerlijk werk gaat doen ipv mensen naaien.
 
Een waarschuwing voor mensen die bij de site Dit is TV een box willen kopen, doe het niet!
Als je even op Internet zoekt zijn er veel klachten over deze site, o.a. wel betaald maar er wordt niks geleverd!
En als er nog iets geleverd wordt hebben de boxen veel problemen en Dit is TV geeft dan niet thuis!
Hier kun je al veel klachten lezen;
Een gewaarschuwd mens telt voor twee! :verstop:
helaas ben ik er ingetrapt er staan add ons op die niet werken zoals icloudtv
 
Je kunt ditistv veel verwijten maar niet dat er addons zijn waar hun geen invloed op hebben verdwijnen, want die komen en gaan
 
nou lex in zoverre, ditsitv adverteerde met teksten als 'HET WERKT ALTIJD EN ZAL ALTIJD BLIJVEN WERKEN' ... ondanks dat dat te mooi is om waar te zijn hebben ze wel veel verwachtingen gewekt bij mensen (en te veel geld gejat, uhm... gevraagd)
 
  • Like
Reacties: Lex
nou lex in zoverre, ditsitv adverteerde met teksten als 'HET WERKT ALTIJD EN ZAL ALTIJD BLIJVEN WERKEN' ... ondanks dat dat te mooi is om waar te zijn hebben ze wel veel verwachtingen gewekt bij mensen (en te veel geld gejat, uhm... gevraagd)
Ben het helemaal met je eens wat betreft ditistv. .. maar wat ik wou aangegeven dat je niet elke willekeurige shop kunt verwijten dat je addons er op een dag mee ophouden
 
nee vat ik ook wel, dat gaat ook echt alleen op voor ditistv omdat die het doen voorkomen als een magische box die ze helemaal zelf ontwikkeld hebben en nooit meer stuk gaat, plus ik heb een soort van aversie tegen ditistv gekregen lol
 
kunnen we niet gewoon het prive adres en echte naam van die gast van ditistv hier posten en op fb enzo ? staat gewoon in kvk stukken , misschien na een bezoekje van een boze klant dat hij eens eerlijk werk gaat doen ipv mensen naaien.
Volgens mij staan al de gegevens op de website.....ik heb er geen ervaring mee maar zie inderdaad dat de prijzen erg hoog zijn voor een chinees boxje.
 
Laat ik voorop stellen dat hun skin ook Ruk is en dat het gewoon onlogisch in elkaar zit.
Maar goed dat is mijn mening. :)
 
Laat ik voorop stellen dat hun skin ook Ruk is en dat het gewoon onlogisch in elkaar zit.
Maar goed dat is mijn mening. :)
Ik zelf vind het juist super fijn. Ben ik van plan binnenkort mijn eigen build te maken met die skin en dan meer add-ons etc.
Ook een soort eigen Build installer addon is in de maak, de gene die we nu hebben is nog er simpel haha.