(Offline) Dizidoos: NL Films&NL Series Build

Status
Niet open voor verdere reacties.

dizidoos

Actief
1 dec 2016
40
33
6
45
Ik heb een Nederlandstalige Build gemaakt voor Kodi 17.1. Je kunt hem installeren via de repo die je kunt downloaden vanaf , daar staat ook een filmpje bij hoe je de repo kan installeren.
Een dezer dagen ga ik de build wel weer updaten, want ik heb alweer wat puntjes die ik nog op de i wil zetten, maar wie al geinterresseerd is om te testen kan er natuurlijk mee aan de slag.
Op facebook is er een gebruikersgroep voor de support.

Groetjes, Dizidoos
 
@dizidoos heb hopelijk met jou goedvinden de titel van deze topic even aangepast om verwarring met dit te voorkomen https://kodi-forum.nl/threads/kodi-17-nl-build-by-kodi-forum-nl.2323/
Ik snap wat je bedoeld met verwarring, maar Dizidoos Build is echt bedoelt als nederlandstalig, zodat je als kodi gebruiker alles al in het nederlands hebt ingesteld en efficiënte addons.
De addon NL Films en NL series is nog niet helemaal af.
Build ziet er top uit :)
Dank je wel.
 
Ok, ik ben gewoon benieuwd hoe het eruit ziet en werkt voordat ik het installeer?
Heb je er ook Trakt.tv en Real Debrid in geïntregeerd, die heb ik nu nog in de build voor 16.1, maar wil graag overstappen naar 17 als ik een goede build kan vinden.
 
Hoi,

Heb een aantal vraagjes over deze build. Als ik een media (film/serie) selecteer wordt deze media netjes automatisch afgespeeld. Mijn vraag is waarop deze build een keuze maakt om een bepaalde bron te selecteren?
Verder wil ik real-debrid installeren op deze build en kom dan weer terug op de eerste vraag,gaat deze build dan ook de bronnen van real-debrid automatisch afspelen?
Mocht dit niet het geval zijn, is het dan mogelijk om handmatig de bronnen van real-debrid te selecteren?
En ja ben lastig:zon:......de ene keer gaat de ondertiteling vanzelf en de andere keer moet deze gekozen worden.Is er een mogelijkheid dat deze altijd op auto gaat?
"Op verzoek van het vrouwtje"

Overgigens, complimenten hoe de afstandbediening (shield) geimpleteerd is in deze build.

Mvg Slikgtt
 
Hoi,

Heb een aantal vraagjes over deze build. Als ik een media (film/serie) selecteer wordt deze media netjes automatisch afgespeeld. Mijn vraag is waarop deze build een keuze maakt om een bepaalde bron te selecteren?
Verder wil ik real-debrid installeren op deze build en kom dan weer terug op de eerste vraag,gaat deze build dan ook de bronnen van real-debrid automatisch afspelen?
Mocht dit niet het geval zijn, is het dan mogelijk om handmatig de bronnen van real-debrid te selecteren?
En ja ben lastig:zon:......de ene keer gaat de ondertiteling vanzelf en de andere keer moet deze gekozen worden.Is er een mogelijkheid dat deze altijd op auto gaat?
"Op verzoek van het vrouwtje"

Overgigens, complimenten hoe de afstandbediening (shield) geimpleteerd is in deze build.

Mvg Slikgtt

Tutorial andere bron selecteren:
You must be registered for see medias
Ik heb ervoor gekozen om t.b.v. Exodus (en in mindere mate ook voor Specto) gekozen dat de bronnen zo snel mogelijk geladen worden, en de langzame bronnen uit te schakelen. Ook laat ik bronnen met Captcha's (zoals Openload) achterwege. In mijn ervaring zitten hier soms wel betere kwaliteit films bij, maar niet iedere kodi-gebruiker heeft zin om iedere keer die autorisaties te doen. Desalniettemin kun je die in de instellingen van Exodus gewoon toch mee laten draaien. Kijk daar voor bij Gereedschap in Exodus.
Real Debrid is toe te voegen in de instellingen van de meeste addons (Exodus, Salts, Specto), handmatig selecteren, zie Tutorial hiervoor ;)
Ondertiteling: ik heb de AutoSubs Playback standaard ingesteld in de Dizidoos Build

Zijn je vragen zo beantwoord?
 
Misschien kun je de film en serie bibliotheek al aanmaken met specto . Niet iedereen gebruikt trakt .En weten niet hoe je deze moet aanmaken. Zet er bijvoorbeeld al een film en serie in dan kan de gebruiker en naderhand gewoon toevoegen . En natuurlijk de film info in het nederlands zetten deze staat automatisch in het engels .
 
Trakt is veel handigere hoor en spectro werkt ook niet met streams!
En hier kun je zien hoe je Trakt.tv kunt instellen, werkt op de meeste boxen hetzelfde;
https://kodi-forum.nl/threads/trakt-instellen-op-streambox.3386/
Trakt is veel handigere hoor en spectro werkt ook niet met streams!
En hier kun je zien hoe je Trakt.tv kunt instellen, werkt op de meeste boxen hetzelfde;
https://kodi-forum.nl/threads/trakt-instellen-op-streambox.3386/
Ik gebruik zelf ook trakt ,maar ik ken genoeg vrienden die er gewoon een build op willen tot ze er zelf niks aan hoeven te doen .
En als de bibliotheek er is gaan deze ook gebruiken omdat het gemakkelijk is .
En daarvoor dient een build tot je eigenlijk zelf niks meer moet instellen voor sommige is het kinderspel en voor andere is het Chinees
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Trakt is veel handigere hoor en spectro werkt ook niet met streams!
En hier kun je zien hoe je Trakt.tv kunt instellen, werkt op de meeste boxen hetzelfde;
https://kodi-forum.nl/threads/trakt-instellen-op-streambox.3386/

"Specto" werkt wel degelijk met streams, "Specto" is ook 1 van de weinig welke library integratie heeft.
Hiermee maak je een volledig speelfilm en serie bibliotheek op je kodi. welke met streams werken naar "Specto"
Ik gebruik dit al jaren zo. Trakt heb ik een tijd mee gewerkt. maar is niet echt mijn ding. ( Maar iedereen is natuurlijk vrij om te gebruiken wat iedereen wil )

Wil je voor een makkelijke oplossing gebruik "Specto" of eventueel Stream All The Source. deze heeft ook library integratie.
 
  • Like
Reacties: Femm23 en Plenkske
Mijn ervaring is dat ik veel uit mijn nek klets,en zodoende er maar mee stop.
Jongens het beste .
 
In feite is voor mij Trakt noodzakelijk, aangezien ik op meerdere apparaten kijk. Twee boxen thuis, een laptop, box bij mijn vriend, tablet etc. Ik ben zeer enthousiast over Trakt en door de uitwisseling naar andere apparaten ben je altijd overal up to date met wat je bekeken hebt. Dus in mijn build raad ik iedereen aan om Trakt te gebruiken. En er staan tutorials genoeg over. Indien gewenst ben ik nog wel zo gek om er zelf een tutorial voor te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.