Doki en mogelijk meerdere builds offline na sommatie Brein ............

RobertoKodi

Expert
19 jan 2017
462
283
216
You must be registered for see images


Zie bericht ..... Zucht . Hier baal ik van als een stekker .
Wie volgt ?? :test:
Edit: Kaosbox offline
Creative offline.. (Server update? )

You must be registered for see images
 
Laatst bewerkt:
Nog even een aanvulling op het vorige bericht: DOKI is dus offline en niet meer te installeren, wel kan je nog gebruik maken van Doki als je deze al op je toestel geinstaleerd had. Enkel zal deze niet meer upgedate worden en zal met de tijd minder en minder add ons niet meer werken wel kan je zelf add ons en repo's verwijderen en toevoegen. Tenslotte moeten de gebruikers zich geen zorgen maken om hun gegevens wij hebben al database gewist.

Nogmaals bedankt voor jullie steun berichten!

Bron: Doki
 
  • Like
Reacties: mike.r en Peet67
Het is overal even paniek in de stal.. Eerst TV Addons en nu Nederlandse builds. Brein maakt ook volgens mij maar al te graag gebruik van deze angst. Wel raad ik Nederlandse build makers aan voorlopig even op te passen en te kijken wat Brein gaat doen.
 
  • Like
Reacties: spooks
Brein was ook al zeer actief bezig bij spotnet wat best wel vervelend was. hopen dat brein wat steekjes kwijt gaat raken (geheugenverlies) :aapje::aapje:
 
Niet alleen kommer en kwel maar ook goed nieuws vandaag :drum:


Beste leden,

We krijgen op dit moment veel vragen over of wij nu ook stoppen dan heb ik goed nieuws.

CreativeTvBox gaat gewoon door. We zijn op dit moment hard bezig achter de schermen. Wel kan ik jullie zeggen dat we de builds aan gaan passen zodat deze hopelijk sneller en beter wordt. Het zal een build worden waarin jullie de optie zullen hebben welke versie je wilt gaan gebruiken. Bv je wilt xxx dan zet je de menu optie Xxx aan of je wilt sport dan zet je de menu optie sport aan dan krijg je de menu optie te zien en kun je zelf de addons op je Box zetten.

Geef ons even de gelegenheid om alles aan te passen. Zodra hier meer over bekent is laten we het jullie weten.

Team CreativeTvBox
 
Brein was ook al zeer actief bezig bij spotnet wat best wel vervelend was. hopen dat brein wat steekjes kwijt gaat raken (geheugenverlies) :aapje::aapje:
Nieuwsgroepen bestaat ook al tientallen jaren. hebben ze ook niet 'weg' gekregen. Lastig hebben ze het hun wel gemaakt , dat dan weer wel haha

Edit: MODS bedankt voor de aanpassing titel van me post. ik kon dit zelf niet doen. :thanks:
 
Dat is een goede zaak :banaan: Deze woorden gebruiken ze daar voor:


Het was Donderdag even schrikken (dan druk ik mij nog voorzichtig uit) - en we moeten allemaal even bijkomen van alles. Maar voor nu worden er wat zaken hersteld (zoals website, updates en repo) en gaan we even serieus kijken hoe nu verder. Meer info volgt nog.
 
  • Like
Reacties: Plenkske en mike.r
You must be registered for see images


Zie bericht ..... Zucht . Hier baal ik van als een stekker .
Wie volgt ?? :test:
Edit: Kaosbox offline
Creative offline.. (Server update? )


Hallo,

En nu dan? Heb perongeluk doki gewist dacht update van doki te doen ipv kodi... nu dus geen doki meer.
Hoe kan ik deze downloaden? Of een andere goede build of addons nederlands enz. Ik wil die lijst wat in doki stond

You must be registered for see images