Dolby vision

turbo

VIP
25 feb 2017
55
31
6
70
Is het mogelijk om films in dolby vision te zien via seren of oath. Of is dit gewoon niet te converteren naar dolby vision.
 
Is het mogelijk om films in dolby vision te zien via seren of oath. Of is dit gewoon niet te converteren naar dolby vision.
Ik heb zelf geen dolby vision, maar iemand die je dit waarschijnlijk wel kan vertellen is @ateam278 .

ik heb zijn naam genoemd, deze is nu blauw gekleurd, dus hij krijgt er automatisch een melding van😉
 
  • Like
Reacties: turbo
Het schijnt dat kodi 19 Dolby vision ondersteund.. Deze gebruik ik zelf (nog) niet..

Ik zit nog op 18.9 die kan dit iig niet..

Maar dan moet het in de stream info staan lijkt mij dan..Dat daar dan bijvoorbeeld hdr10 of dus dolby vision bij staat..

Enige app is HD cinema daar ben ik wel eens dolby vision tegengekomen.. (is een losse apk heeft niks met kodi te maken)

Ja en op netflix natuurlijk...

Ik zal een dezer dagen ook wel overstappen naar kodi 19 en zal het dan eens uitgebreid gaan testen..
 
  • Like
Reacties: turbo en Arjan E.
Het schijnt dat kodi 19 Dolby vision ondersteund.. Deze gebruik ik zelf (nog) niet..

Ik zit nog op 18.9 die kan dit iig niet..

Maar dan moet het in de stream info staan lijkt mij dan..Dat daar dan bijvoorbeeld hdr10 of dus dolby vision bij staat..

Enige app is HD cinema daar ben ik wel eens dolby vision tegengekomen.. (is een losse apk heeft niks met kodi te maken)

Ja en op netflix natuurlijk...

Ik zal een dezer dagen ook wel overstappen naar kodi 19 en zal het dan eens uitgebreid gaan testen..
Heb het gevonden Dolby vision wordt nu in versie 19 ondersteund. Per toeval ontdekt bij het installeren van iets anders was ik aan het testen en bij tom en jerry 2021 zag ik bij een rd bestand de toevoeging dv staan en dat was een toevalstreffer. En dit is dus wel werkend natuurlijk als het bestand hiervoor geschikt is.
 
  • Like
Reacties: ateam278
Kodi matrix ondersteund dolby vision alleen als het in een mp4 bestand zit. Dus geen mkv. ts of m2ts met dolby vision. Plex ondersteunt wel mkv met dolby vision. En er is een speciale kodi gemaakt door maven van kodinerds die ook mkv met dolby vision ondersteunt.