Opgelost downloaden in de nieuwe add on covenant

mschaper

Gevorderd
15 jul 2017
130
87
16
48
hallo

ik heb sinds vandaag de nieuwe add on covenant geïnstalleerd
nu wil films downloaden
dus ik heb bij instelling van covenant de doelmappen toegevoegd

maar als ik nu een film zoek en dan het menu open zie ik nergens staan om te downloaden

moet ik deze nog ergens anders aanzetten of activeren?
want ik zag er onder staan

download functies zijn standaard uitgeschakeld
stel u download locatie in om dit te activeren

en ik heb kodi ook al een paar keer opnieuw opgestart maar krijg nog steeds niet te zien
 
Je hebt downloaden dus al ingeschakeld bij de covenant instellingen. En heb je ook de locatie aangegeven waar de gedownloade films geplaatst mogen worden?
Wanneer je dat hebt gedaan even herstarten inderdaad en dan gewoon als je op een film staat de OK toets ingedrukt houden zodat er een menu ter voorschijn komt hier kun je dan meestal "Download" kiezen.
 
Je hebt downloaden dus al ingeschakeld bij de covenant instellingen. En heb je ook de locatie aangegeven waar de gedownloade films geplaatst mogen worden?
Wanneer je dat hebt gedaan even herstarten inderdaad en dan gewoon als je op een film staat de OK toets ingedrukt houden zodat er een menu ter voorschijn komt hier kun je dan meestal "Download" kiezen.


dat klopt en ik heb kodi op windows 10 pc staan dus daar heb ik geen OK toets ;)
 
probeer eens de enter toets ingedrukt te houden dan

zal het proberen
heb geprobeerd met de enter in gedrukt te houden maar dit is wat ik dan zie
You must be registered for see images
You must be registered for see images attach

heb net ook weer exodus geïnstalleerd maar daar kan ik ook wel downloaden

en bij de andere nog steeds niet
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het zelf even ingeschakeld en bekeken maar kan inderdaad geen download functie vinden. Waarschijnlijk komt dit bij de eerst volgende update erin.
Ik kan er op de website van Ares ook weinig informatie over vinden.
 
Oplossing: Nog even iets aanpassen in de settings van Covenant, zie uitleg.
Bij mij werkt het nu!