Downloaden loopt op

mrmiyagi

Administrator
Medewerker
30 okt 2016
3.007
1.648
216
46
Post automatically merged:

Hoe word dat onderzocht men neemt minder streaming af (hoge prijs) gaat minder naar bioscoop.....
Dus dat wil zeggen dat men download.

Post automatically merged:

Hoe word dat onderzocht men neemt minder streaming af (hoge prijs) gaat minder naar bioscoop.....
Dus dat wil zeggen dat men download.
Het meest voor de hand liggende lijkt mij een anonieme enquête, je kan er niet vanuit gaan dat als mensen minder naar de bioscoop gaat of minder streaming afneemt, dat men dan maar download, de economie heeft dankzij de graaiflatie ook een beste deuk opgelopen, en veel mensen staan er financieel gezien een stuk ongelukkiger voor, en kunnen het misschien niet meer missen.🤷🏼‍♂️

volgens mij mag je ook niet zomaar data vergaren over het downloaden, tenzij je daar toestemming voor hebt zoals een brein of dergelijken.

misschien zijn de mensen de “versnippering“ wel zat, en zien in dat ze hier compleet op leeglopen, en er daarom voor kiezen om een alles in één oplossing te nemen, hoewel dit niet legaal is.

daar zijn de streamgiganten zelf ook mede debet aan.

als ze de handen nou eens ineen zouden slaan, en komen met een alles in één oplossing, dan denk ik dat daar best een markt voor is.

...of de auteur bepaalt dat IPTV of Kodi hetzelfde is als downloaden...🤷‍♂️
Goede vraag, wordt niet duidelijk uit het verhaal, en dan nog blijft het de vraag hoe een film blog aan deze informatie komt.

het enige wat ik me kan voorstellen is een enquête 🤷🏼‍♂️

Bovenaan het artikel wordt gelinkt naar de Bron:
Het rapport van EUIPO gaat over de afgelopen twee jaar. Het rapport van de EUIPO is vooral gebaseerd op data over website-bezoeken.
Zie:

Bovenaan het artikel wordt gelinkt naar de Bron:
Het rapport van EUIPO gaat over de afgelopen twee jaar. Het rapport van de EUIPO is vooral gebaseerd op data over website-bezoeken.
Zie:
Het eerste Engels artikel staat één belangrijk woordje: suggests.

degenen die het artikel maken weten het dus ook niet zeker.

en data over websitebezoeken, dus als een persoon 10 keer een website bezoekt wordt er van uit gegaan dat er ook 10 keer gedownload word, en dat lijkt me ook niet echt representatief.

even diep gravende in mijn geheugen toen downloaden nog toegestaan was keek ik ook meerdere malen op een website of er al iets nieuws gepost was, om vaak zonder iets te downloaden de computer weer te verlaten, omdat er niks nieuws bijgekomen was. maar volgens de websitedata zou ik omdat ik 10 maal heb ingelogd en dus de site bezocht, ook 10 keer wat hebben gedownload?🤷🏼‍♂️

hadden ze beter kunnen stellen dat websites met illegale content worden weer vaker bezocht dit jaar.

maar dan is het natuurlijk minder “smeuïg“ nieuws, dus brengen we het iets spectaculairder 😒