Drie op een rij

Lex

Ter nagedachtenis
29 mei 2016
6.795
5.190
216
66
Een vrouw ligt op het dak van een hotel te zonnebaden. Een bediende vraagt haar om kleren aan te trekken.
– “Waarom zou ik? Ten eerste lig ik op mijn buik, en ten tweede heb ik een handoek, dus zelfs als er iemand aankomt ziet hij nog niks.”
– “Ja, en ten derde lig je op een glazen dak boven de eetzaal!”


Bill Gates is overleden, en komt Petrus tegen bij de hemelpoort. "Nou" zegt Gates "Ik mag natuurlijk wel naar de hemel, maar ik zou zo graag even willen kijken in de hel, kan dat?"
Petrus vindt het goed, en zwaait de poort naar de hel open. Bill weet niet wat hij ziet: zon, uitgestrekte stranden met palmbomen, cocktails en overal vrouwen.
Opgetogen vraagt Bill aan Petrus of hij toch niet naar de hel mag. Petrus gaat akkoord, en Gates vertrekt naar de hel. Bij het binnengaan brandt er het hellevuur, het is er donker en iedereen wordt gemarteld.
"He" brult Gates "waar is nou die hel met stranden en vrouwen"? "Ach ja" zegt Petrus "helemaal vergeten te vertellen: dat was de demo-versie!

Hoofdpijn
Marieke kwam op zaterdagavond, voor de eerste keer thuis met haar verloofde Wim.
Daar aangekomen, gingen ze meteen de trap op naar haar slaapkamer.
Een kwartiertje later kwam Wim alleen naar beneden en liep de voorkamer in.
Daar zat vader Jef rustig in de zetel, gluurde over zijn krant en vroeg de jongen: "Waar is ons Marieke ?"
"Oh, ze heeft hoofdpijn", zei Wim, "Ik heb haar een aspirientje gegeven en haar daarna in bed gestopt".
"Dat is heel goed jongen", zei vader Jef, "maar Je moet wel nog de rits van je medicijnkastje dicht doen !"
 
  • Like
Reacties: turbo en Panadero