Easynews icm kodi,er gaat letterlijk een wereld voor je open.

Als ik de zoek opdracht
"Call the midwife s11" invoer..

Heb ik aflevering 1 en 2 er gewoon bij staan maar zoals je zegt geen NL ondertiteling
 
  • Like
Reacties: eurostar
Beter in mijn opinie kwa zoekopdrachten,maar dat is wat je eisen zijn natuurlijk. Waar ik wel tegenaanloop, scrapen duurt langer en video’s schokken eerder. Ff kijken of ik wat kan veranderen in de buffer instellingen.
Verder zoals @Bingnl al had aangedragen kun je werkelijk bijna alles vinden met de zoekopdracht in Venom. Zoals,
-f1
-knorloading
-dutch
-gesproken
bovenstaande kloppen, ook meer bufferen, nog geen oplossing gevonden hiervoor
Post automatically merged:

Je hebt tegenwoordig best veel online prepaid cc. Die heb ik zelf genomen. Je betaald wel een paar cent per transactie. Ik stort er iets op zodra ik wat nodig heb. Zoals voor PlayStation aankopen. Belangrijkste voor mij : zit nergens aan vast. 'gewone' cc levert alleen maar kosten en vaak schulden op.
goede voorbeeld hiervan???
 
Laatst bewerkt:
Gebruik het nu een tijdje, en moet zeggen, werkt super!
Gebruik zowel the Oath als Venom. Iemand nog nieuwtjes / tips / tricks?
 
Hebben jullie de vpn acces van PrivadoVPN geactiveerd of beter van niet?
Wel geinstalleerd op divesrse alparaten is gewoon gratis i.c.m een jaar abo van Easynews
Post automatically merged:

Hoe voeg je ondertitels bij een stream toe?
Ik bedoel via de indexer of sommige kodi addons die voorbereid zijn met Easynews
 
Laatst bewerkt:
Heb de oude vertrouwde opensubtitles er eens weer opgezet en wat denk je, werkt perfect, kan nu via de Easynews zoeker,indexer, in venom als premium service veel betere steams vinden dan met alleen kodi
 
Heb de oude vertrouwde opensubtitles er eens weer opgezet en wat denk je, werkt perfect, kan nu via de Easynews zoeker,indexer, in venom als premium service veel betere steams vinden dan met alleen kodi
Alles wat op de nzb indexers staat zul je wel vinden idd.
Maar vreemd dat a4k subs niet werkt want daar zit opensubs ook in verwerkt.
 
Blijft ook apart dat je met de Easynews link in venom veel betere streams krijgt

Dus ondanks dat venom geen series meer kan vinden in de addon blijkt het voor Easynews een topper te zijn
 
Ik moet er toch op terug komen dat ik Easynews beter vond dan Real-debrid.

Krijg bij Real-Debrid toch weer meer en betere streams werkend te zien bij vooral oude tv series dan met Easynews.

Ongeacht welke addon ik ook gebruik
 
Welke app is er nog goed te gebruiken in combinatie met Easynews?
Nu er een aantal gestopt zijn..