Een Tutorial over personalizeren van Kodi met alle toeters en bellen

Dollebrekel

Forumlid
31 jan 2017
8
16
6
38
Bestaat er al een Tutorial voor het personalizeren van kodi met alle toeters en bellen. ik heb rond gekeken en kan het nergens vinden of ik zie het niet gezien.
Als die niet bestaad dan ga ik voor jullie er eentje maken met plaatjes !!
 
  • Like
Reacties: Hansi en Panadero
Wat bedoel je precies met personalizeren ? Een andere skin installeren en deze instellen ?
Ik bedoel ermee;
het installeren van kodi van begin tot eind volgens een stappen plan. b.v. instellen van talen, subtitels, een eigen playlist maken met filters, het instellen en bewerken van skins, hoe je een hoofd menu moet aanpassen, hoe je een addon moet installeren, het instellen van HDMI-CEC (tv afstandsbediening op kodi) dus best wel een uitgebreide handleiding.
 
Ik bedoel ermee;
het installeren van kodi van begin tot eind volgens een stappen plan. b.v. instellen van talen, subtitels, een eigen playlist maken met filters, het instellen en bewerken van skins, hoe je een hoofd menu moet aanpassen, hoe je een addon moet installeren, het instellen van HDMI-CEC (tv afstandsbediening op kodi) dus best wel een uitgebreide handleiding.
We hebben een aantal van die dingen wel als losse tutorials, maar niet één lange die dat allemaal omvat nee. Je bent altijd vrij om dit te maken hoor :)