Effe in het kort

SDRnerd

Nieuwkomer
7 nov 2019
1
2
6
66
Hallo,

Een gelukkig 2020 voor alle forumgebruikers.
Ik ben Ron (62) en was al een poos een gebruiker van Kodi voor me dit forum bekend was. Ben gestart met een OpenElec versie van Kodi op een Raspberri Pi4B waarna mijn interesse gewekt was. Door sommige limieten die ik had ondervonden op de Pi heb ik enkele Chinese Android boxjes geprobeerd, doch met bitter weinig succes. Net voor het jaareinde kocht ik een Nvidia shield 2019 (geen pro) en ben er behoorlijk tevreden mee. Geen lock-ups en vloeiende beelden met mooi geluid. Ben een Netflix, Amazon Prime, Deezer en Plex abonnee. De Plex server wordt gebruikt om mijn persoonlijke video's oven mijn netwerk met de Shield te bekijken. Deze Plex server loopt op een kleine Minix N42/4 pc en en 2x 4Tb externe HDD's.

Blijkbaar is dit een mooi lopend forum en hoop hier wat info te delen en te raadplegen.

Mvg,
SDRnerd
 
Welkom Ron op ons mooie forum het loopt hier zeker goed (@Spinix) ?
Ga gewoon rustig aan lezen en doe er je voordeel mee kom je er dan nog niet uit kun je een topic aan maken in de daarvoor bestemde sectie met alle benodigde informatie dan is hulp vaak niet ver weg :)
 
  • Like
Reacties: Spinix