Eigen build

Jurg38

Gevorderd
4 apr 2017
69
27
6
45
Hier de link naar mijn video van mijn eigen build
 
Je hebt er veel tijd in gestoken om je build een eigen look te geven en dat maakt hem uniek:leuk:
Het gekozen lettertype vind ik persoonlijk niet duidelijk, kan er soms niks van maken en wat ikzelf nog nooit heb gezien op jou video weet ik niet wat dat precies is. Ik bedoel hiermee de laadbak boven in het scherm?
Al met al heb je bereikt wat je wilt en je zult
merken dat een build nooit af is, je blijft ermee bezig en vindt steeds nieuwe dingen om je build verder naar je smaak te maken.
Keep up the good work:android:
 
Je hebt er veel tijd in gestoken om je build een eigen look te geven en dat maakt hem uniek:leuk:
Het gekozen lettertype vind ik persoonlijk niet duidelijk, kan er soms niks van maken en wat ikzelf nog nooit heb gezien op jou video weet ik niet wat dat precies is. Ik bedoel hiermee de laadbak boven in het scherm?
Al met al heb je bereikt wat je wilt en je zult
merken dat een build nooit af is, je blijft ermee bezig en vindt steeds nieuwe dingen om je build verder naar je smaak te maken.
Keep up the good work:android:
De lettertype is gothic weet ff niet welke naam maar inderdaad toen ik het op me beeldscherm van me tv zag vond ik hetzelf ook minder en die blauwe laadbalk was waarschijnlijk omdat ik iets teveel drukte op de afstand bediening en aan het filmen tegelijk was maar de volgende build die ik ga maken neem ik zeker een andere lettertype dat heb ik allang voorgenomen komt zeker goed gr jurg38
 
  • Like
Reacties: Slikt
Jaja het houd je van de straat:lol:Maar zeg nu zelf, het maken van een build en de kennis die je ervan opdoet is toch leuk en meegenomen?
 
Zeker weten nu ik weet hoe het moet ga ik er zeker meer mee bezig en ook ik probeer weer anderen te helpen dus het blijft leuk om te doen gr jurg38
 
Ik draai op mijn nvidia shield de no limits build.deze build draait niet soepel op de mxq pro 4k. Daarom vanavond op mijn mobiel deze build gemaakt en geïnstalleerd op de mxq pro 4k.
You must be registered for see images attach
You must be registered for see images attach
You must be registered for see images attach
You must be registered for see images attach
 
  • Like
Reacties: Hedwig
Ik draai op mijn nvidia shield de no limits build.deze build draait niet soepel op de mxq pro 4k. Daarom vanavond op mijn mobiel deze build gemaakt en geïnstalleerd op de mxq pro 4k.
You must be registered for see images attach
You must be registered for see images attach
You must be registered for see images attach
You must be registered for see images attach
Heb je daar een linkje van vindt het wel netjes