Elke addon freezed bij zoeken van bronnen/providers

3 feb 2017
36
5
6
46
Na een paar maanden perfect werken heb ik nu vandaag ineens een probleem.

Ik gebruik redux, venom en magic dragon icm real debrid en elke addon freezed wanneer hij gaat zoeken naar bronnen/providers, begint en direct op 2 a 3% loopt ie vast en help alleen een restart.

Wat kan ik hieraan doen ?

Ik heb de provider cache al gewist en de urlresolver functiecache, maar dat geeft geen verschil.
 
Het is idd 1 pot "nat' ik had ALLUCXYZ uitgeschakeld bij Venom, en wou dit ook doen bij Exodus Redux, maar daar was het [ook] al uitgeschakeld. :D
 
Ik draai kodi op een raspberry pi4.

Had geen tijd gehad om verder nog eea te checken, maar het gekke is dat gisteravond alles ook gewoon weer werkte.

Is niet zo gek hoor, ik had bij alle addons die er gebruik van maakte allucxyz uitgeschakeld, om vervolgens gisteren te zien tijdens het opstarten van Kodi, dat ie bij veel addons de scrapers aan het updaten was.

Als dat bij jouw addon die je gebruikte ook is gebeurt, dan is dat waarschijnlijk waarom het weer gewoon werkt.

Je zou eens kunnen kijken voor de grap of dat allucxyz nog tussen de providers (hosters) staat, en zo ja of ie ingeschakeld is?

Het kan dus ook zijn dat allucxyz zijn leven heeft gebeterd, en dat hun de problemen hebben verholpen.

Maar gezien alle meldingen die ik gisteren tijdens het opstarten kreeg, gok ik op het eerste?
 
Het is idd 1 pot "nat' ik had ALLUCXYZ uitgeschakeld bij Venom, en wou dit ook doen bij Exodus Redux, maar daar was het [ook] al uitgeschakeld. :D

Beide addons draaien waarschijnlijk op Openscrapers. Is dus niet gek dat als je bij de een een aanpassing doet dit bij de ander ook gelijk wordt meegenomen. ?
 
Beide addons draaien waarschijnlijk op Openscrapers. Is dus niet gek dat als je bij de een een aanpassing doet dit bij de ander ook gelijk wordt meegenomen. ?

En toch had ik er een paar addons tussen die gebruik maakten van openscrapers die de eerste aanpassing die ik had gemaakt binnen openscrapers niet zomaar over namen.

Vraag me nu niet precies welke, in ieder geval 2 van de +/- 50?
 
Heb zojuist een update gehad van Openscrapers en AllucXYZ is uit de lijst verdwenen. @Arjan E. Heb zelf 2 addons met Openscrapers en de aanpassing bij de eerste werd keurig meegenomen bij nr. 2. Maar met de update zal het probleem ook gelijk opgelost zijn.
 
Heb zojuist een update gehad van Openscrapers en AllucXYZ is uit de lijst verdwenen. @Arjan E. Heb zelf 2 addons met Openscrapers en de aanpassing bij de eerste werd keurig meegenomen bij nr. 2. Maar met de update zal het probleem ook gelijk opgelost zijn.

Oke dat bevestigd dus mijn verhaal.

Ik heb voor 1.5 maand terug mijn USB stick die diende als intern geheugen voor mijn shield kapot gehad, dus was ik alles kwijt. André heeft me toen een backup gestuurd van zijn Windows machine met 50+ addons. Dacht dat mijn shield volledig zou gaan vastlopen, maar alles werkt gewoon lekker vlot.

Daar was ik zelf eerlijk gezegd best verbaasd over?

En tja, die extra addons zijn puur reserve, want gebruik 98 % van de tijd Seren, en mocht die het een keer niet kunnen vinden dan probeer ik het in 1% van de gevallen met destiny, en als die niet werkt dan die andere % the crew.

Maar eigenlijk is Seren mijn goto, dat is echt zo’n fijne addon, en heeft geen allucxyz?
 
Gebruik zelf the Crew en Seren. Beide hadden ook het probleem niet. Als backup en test heb ik nog Venom, Artreides en la Plaza. Die gebruiken allen Openscrapers. Al kan ik dat bij Artreides niet direct terugvinden. Maar kreeg de update wel via de Artreides repo binnen. Heb nu versie 0.0.1.102.
 
Gisteren even bij kennis na gelopen omdat ik dit topic uiteraard ook gelezen had maar scrubs v2,the crew,venom niks aan de hand ;)