Elysium en Trakt

Supermario

Gevorderd
18 feb 2017
52
18
6
56
Hallo,

sinds de problemen met Exodus ben ik gestart met het gebruiken van Elysium. Mooie addon. Echter kan ik niet vinden hoe je daarin je Trakt account kan instellen. Is dat mogelijk in deze addon?

Alvast bedankt voor de reactie!
 
geen idee, ik ken die addon niet.
maar ik heb trakt als losse addon. deze kun je installeren vanuit de kodi repository.
even instellen en autoriseren. werkt bij mij al tijden zonder problemen. :)
 
Je moet via de repo noobsandnerds de addon metalliq installeren. Elysium kun je nl. in metalliq openen. Hier kun je elysium gebruiken met trakt. Moet bij het configureren bij metalliq een voorkeursspeler zetten. Deze zet je op Elysium

Deze link geeft een update van exodus mocht je dat ook nog willen. Openen bij de link, bij here inklikken bij installeren. 2x slow internet indrukken met downloaden zipbestand en het zipbestand wordt gedownload naar je apparaat waar je het zipbestand kunt uitpakken en installeren.
 
Laatst bewerkt:
Die trakt addon ken ik, werkt inderdaad prima. Maar met Elysium, kan ik nu niet zien wat ik allemaal al gekeken heb met Exodus. Wel als ik iets nieuws kijk dan krijg ik wel dat bekende vinkje.
Je moet via de repo noobsandnerds de addon metalliq installeren. Elysium kun je nl. in metalliq openen. Hier kun je elysium gebruiken met trakt. Moet bij het configureren bij metalliq een voorkeursspeler zetten. Deze zet je op zen.

Deze link geeft een update van exodus mocht je dat ook nog willen. Openen bij de link, bij here inklikken bij installeren. 2x slow internet indrukken met downloaden zipbestand en het zipbestand wordt gedownload naar je apparaat waar je het zipbestand kunt uitpakken en installeren.

Bedankt voor de tip!!! Ga ik proberen vanavond.
toch even snel Metaliq geprobeerd. Werkt inderdaad en ik kan mijn collectie series en films zien. Maar ik kan niet zien in deze addon wat ik in het verleden allemaal al gekeken heb. Als ik in Exodus of Specto kijk in mijn Trakt, dan zie ik wel overal een vinkje staan bij wat ik al gezien heb. Is dat nog ergens een instelling? Ik kan dat niet vinden.
 
Mischien heb je hier wat aan. Het instellen van metalliq.
Hoop dat het je hier mee lukt. Kijk bij traktlistintergration.
 
Ik heb ook de metalliq addon geinstaleerd om trakt te kunnen gebruiken met elysium. Heeft er iemand al een oplossing om de bekende vinkjes weer te voorschijn te laten komen. Nu ben ik namelijk al mijn voortgangen kwijt als ik via metalliq mijn trakt account raadpleegt.
 
Hoi Fredje, mij lukt dit dus ook niet. Alles nagezocht. Maar wel gelezen dat Elysium Trakt ook integreert in de volgende versie. Ondertussen is er ook een opvolger van Exodus: Covenant. Deze addon werkt perfect, net zoals vroeger Exodus