Add-on embuary helper script

slawomir

Gevorderd
6 nov 2017
50
11
6
54
Naam
slawomir
Categorie
Video add-on
1.bij mijn video addons lijst is embuary helper script bijgekomen...deze hoort bij embuary skin die ik heb getest...die skin heb ik weggegooid maar die helper blijft.nu gebruik ik skin titan mod beta for leia die ik itneressant vind ...als ik die helper wil verwijderen zegt ...nu titan -deze kan niet gedeinastalleerd worden! hoe kan ik dus deze helper wegdoen?
2. bij programma`s lijst staat ook embuary helper en youtube-dl control . deze youtube is mij niet gelukt om te verwijderen...hoe kan ik deze weggooien?
 
Staat er ook nog bij waarom ie niet gedeinstalleerd kan worden? bv dat een andere addon hiervan afhankelijk is? Zo ja, deze addon tijdelijk uitschakelen en daarna alsnog je helper addon verwijderen.
 
bedoel jij 1? wat ik al zei - deze addon-embulary-helper staat nu vast bij titan, wat niet van deze skin is...het is dus grappig- embulary is niet actief en deze helper is nu een ...deel geworden van titan. erg jammer dat verwijderde addons dit soort sporen achterlaat die lastig zijn weg te doen.uitschakelen kan, maar verwijderen is niet mogelijk. wat 2 betreft is nog lastiger...juist? deze youtube dl controler , een script, hoort bij kodi65 library , en , wat zegt het systeem, kan niet worden degeinstalleerd, als ik zoek via - zoeken- naar die kodi 65 library- bestaat deze niet,ha ha...het is dus niet zo simpel kodi te installeren na je eigen wens, mee eens?
 
Tja..... persoonlijk zou ik alles eraf gooien en schoon opnieuw beginnen. Je weet nu wat je wilt en wat je niet wilt. Dus installeer alleen de onderdelen die je er echt op wil hebben en laat de rest lekker voor wat het is.