EPG en logo's ontbreken bij mijn provider

Paul Shield

Expert
16 jan 2019
296
74
216
64
Mogge,

Bij mijn provider heb ik veel problemen met de epg, heel veel zenders geven dan " No information" en bij geel veel zenders
ontbreken de logos.
Contact gehad met de provider maar die zegt dat ze daar 0 invloed op hebben.

Kan ik misschien ergens anders een epg vandaan halen? Het gebrek aan logos neem ik dan wel als verlies.
 
Ben er zelf ook al mee aan het klooien geweest
Eigen provider m3u aanpassen werkte eerst
prima..

Na verloop van tijd niet meer, vreemd maar kreeg hem niet meer kloppend.. Strijd opgegeven...

Deze werkt ook wel (niet 100% dekkend)

Of de epg van hiptv werkt ook wel.. Ff zelf Googlen (hiptv epg) wil geen link plaatsen van een provider die hier veel mensen tegen het zere been aanstoot...?

Maar deze werkt het beste... iptv totaal (redelijk dekkend denk zo'n 90%) met dank aan @Shaman /@mrmiyagi en mn eigen google capaciteiten... ? ??

Maar op de een of andere vage manier werken de epgs niet op alle iptv apps...

Tivimate slikt ze wel... Iptv extreme pro ook
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Heb inmiddels ook de epgs getest van de bekende resellers hier op het forum... Werken wel maar niet alle zenders kloppen dan...

Zoals ik eerder al aangaf de iptvtotaal link werkt gewoon het beste...
Even logo's aanzetten via epg link.. Bij de settings

Ook kun je even kijken als sommige zenders geen epg hebben of je ze handmatig kunt toevoegen..
Had ik ook bij een paar zenders... Praat nu over tivimate he..

Bij de shield ok knop ingedrukt houden
Group options
Assign tv guide channels

Daar kun je even rond neuzen naar missende epgs bij sommige zenders... (zijn er nog dan niet allemaal hoor) maar bijvoorbeeld veronica, net5 en animal planet stonden bij mij niet aan "geen data" maar kon ze wel handmatig toevoegen...
 
pffff, wat een gedoe. Ik kwam er ook achter dat er veel kanalen zijn die echt geen info meezenden.
 
Laatst bewerkt:
pffff, wat een gedoe. Ik kwam er ook acgter dat er veel kanalen zijn die echt geen info meezenden.
Is het zo ernstig?

Bij mij zijn het maar een paar zenders waar het niet werkt...
Hoofdzakelijk mtv en een paar disney zenders...

Maar eigenlijk nagenoeg alle(gangbare) zenders een werkende epg..
 
Is het zo ernstig?
Ja, UK, USA & Canada helemaal niks, geen logos en geen epg,
Best triest, ha daar ook niet verlengen, heb beetje het idee dat klanten alleen goed zijn voor het geld, maar enige normale reactie blijft achterwege.
 
Is het zo ernstig?

Bij mij zijn het maar een paar zenders waar het niet werkt...
Hoofdzakelijk mtv en een paar disney zenders...

Maar eigenlijk nagenoeg alle(gangbare) zenders een werkende epg..

Heb je deze zelf toegevoegd , zo ja ......Hoe heb je dat gedaan????
Of zitten deze in je IPTV Link.??
Ik gebruik TiViMate en missende Logos , kan ik wel toevoegen.
Heb diverse EPG linken geprobeerd maar ziet geen EPG 3n/of Info.
 
Mogge,

Bij mijn provider heb ik veel problemen met de epg, heel veel zenders geven dan " No information" en bij geel veel zenders
ontbreken de logos.
Contact gehad met de provider maar die zegt dat ze daar 0 invloed op hebben.

Kan ik misschien ergens anders een epg vandaan halen? Het gebrek aan logos neem ik dan wel als verlies.

Jij hebt er volgens mij geen benul van hoeveel werk dat is epg en picons toevoegen?
Jullie zijn allemaal eindgebruikers die op hun scherm zien wat er is ingevuld door een aanbieder ga voor de gein nu zelf eens 1 voor 1 alle epg en picons toevoegen eens kijken of jij de energie hebt om er 5000 te doen?
Het gaat niet allemaal "automatisch" wat jullie wel denken dus het is geen onwil het is gewoon alles met het handje 1 voor 1 toevoegen....veel hebben nu ervoor gekozen tijdelijk maar de belangrijkste in te vullen maar je hebt altijd van die "mensen"die vinden dat ze slecht werk leveren omdat iets nog niet compleet is..
Epg bv is pas sinds een paar dagen werkend op diverse panels evenals picons.
 
Jij hebt er volgens mij geen benul van hoeveel werk dat is epg en picons toevoegen?
Ik vind het uitzonderlijk knap dat jij weet wat ik denk, en waar ik wel of geen benul van heb, jij moet een soort superman zijn.
Ik weet wel degelijk hoeveel werk dat is, deed het vroeger zelf met mn Dreambox.

Stuur mij die picons of vertel me waar ik ze kan vinden en ik doe het zelf.
En als het dan zoveel werk is, waarom is het bij mijn andere provider dan geen probleem?
Voor hem/haar is het toch net zoveel werk?
Of zie ik dat verkeerd?
 
Jij hebt er volgens mij geen benul van hoeveel werk dat is epg en picons toevoegen?
Jullie zijn allemaal eindgebruikers die op hun scherm zien wat er is ingevuld door een aanbieder ga voor de gein nu zelf eens 1 voor 1 alle epg en picons toevoegen eens kijken of jij de energie hebt om er 5000 te doen?
Het gaat niet allemaal "automatisch" wat jullie wel denken dus het is geen onwil het is gewoon alles met het handje 1 voor 1 toevoegen....veel hebben nu ervoor gekozen tijdelijk maar de belangrijkste in te vullen maar je hebt altijd van die "mensen"die vinden dat ze slecht werk leveren omdat iets nog niet compleet is..
Epg bv is pas sinds een paar dagen werkend op diverse panels evenals picons.

Tjong, jonge, wat een reactie op een vraag, voel je je aan gesproken.......kan ook gewoon op een normale manier antwoordt geven hoor.
 
  • Like
Reacties: Paul Shield
Tjong, jonge, wat een reactie op een vraag, voel je je aan gesproken.......kan ook gewoon op een normale manier antwoordt geven hoor.
Dat is gewoon zoals het is men heeft er geen benul van hoeveel werk men eraan heeft aan al die extra's..jaja en dan hadden ze maar niet zo'n service moeten gaan aanbieden krijg je dan als antwoord.
En nee voel me niet aangesproken maar ik heb dit ook een poosje gedaan en het is een monnikenwerk ieder kanaal moet je namelijk 1 voor 1 openen en daar je ding plaatsen..
Post automatically merged:

Ik vind het uitzonderlijk knap dat jij weet wat ik denk, en waar ik wel of geen benul van heb, jij moet een soort superman zijn.
Ik weet wel degelijk hoeveel werk dat is, deed het vroeger zelf met mn Dreambox.

Stuur mij die picons of vertel me waar ik ze kan vinden en ik doe het zelf.
En als het dan zoveel werk is, waarom is het bij mijn andere provider dan geen probleem?
Voor hem/haar is het toch net zoveel werk?
Of zie ik dat verkeerd?
Omdat heel veel aanbieders nog steeds draaien met een oud systeem die zijn niet vanaf scatch begonnen.
Er zijn meerdere bronnen mogelijk
En nee ik ben geen "superman" ik weet precies hoeveel werk het is ik ben een DM (E1-E2) gebruiker vanaf dag 1 al namelijk.
En sommige aanbieders zijn al langere tijd heel erg commercieel bezig dat zijn inmiddels gewoon "bedrijven" geworden die jongens hebben dit als dagtaak en worden hier ook voor betaald maar er zijn nog steeds aanbieders die het als een "hobby" doen en er overdag ook gewoon bij werken...plus een heel select klein team.
 
  • Like
Reacties: The Brook
Ja, UK, USA & Canada helemaal niks, geen logos en geen epg,
Best triest, ha daar ook niet verlengen, heb beetje het idee dat klanten alleen goed zijn voor het geld, maar enige normale reactie blijft achterwege.


Ah ik denk dat we hier de mist ingaan... ?
Ik gebruik de UK en USA zenders niet (uitgeschakeld)
De iptvtotaal link werkt eigenlijk alleen goed bij NL zenders en de (meeste) Belgische zenders...

Maar ik ben inmiddels ook internet eens voor je aan het afstruinen... Vind leuk om te knooien met zulke dingen ?

Inmiddels wel een paar UK epgs gevonden..
Maar zoals je zegt werken ze eigenlijk nagenoeg niet...

Maar we geven de strijd nog niet op...
Heb een site gevonden met heel veel epg links die ben ik aan het testen..

Kan geen link zetten want het is een sub pagina van een buitenlandse iptv aanbieder...

Mocht er wat werkends bij zitten meld ik het hier..
 
Ah ik denk dat we hier de mist ingaan... ?
Ik gebruik de UK en USA zenders niet (uitgeschakeld)
De iptvtotaal link werkt eigenlijk alleen goed bij NL zenders en de (meeste) Belgische zenders...

Maar ik ben inmiddels ook internet eens voor je aan het afstruinen... Vind leuk om te knooien met zulke dingen ?

Inmiddels wel een paar UK epgs gevonden..
Maar zoals je zegt werken ze eigenlijk nagenoeg niet...

Maar we geven de strijd nog niet op...
Heb een site gevonden met heel veel epg links die ben ik aan het testen..

Kan geen link zetten want het is een sub pagina van een buitenlandse iptv aanbieder...

Mocht er wat werkends bij zitten meld ik het hier..
Stack en GENIPTV hebben ook losse epg's voor diverse landen.
 
  • Like
Reacties: The Brook
Dat is gewoon zoals het is men heeft er geen benul van hoeveel werk men eraan heeft aan al die extra's..jaja en dan hadden ze maar niet zo'n service moeten gaan aanbieden krijg je dan als antwoord.
En nee voel me niet aangesproken maar ik heb dit ook een poosje gedaan en het is een monnikenwerk ieder kanaal moet je namelijk 1 voor 1 openen en daar je ding plaatsen..
Post automatically merged:


Omdat heel veel aanbieders nog steeds draaien met een oud systeem die zijn niet vanaf scatch begonnen.
Er zijn meerdere bronnen mogelijk
En nee ik ben geen "superman" ik weet precies hoeveel werk het is ik ben een DM (E1-E2) gebruiker vanaf dag 1 al namelijk.
En sommige aanbieders zijn al langere tijd heel erg commercieel bezig dat zijn inmiddels gewoon "bedrijven" geworden die jongens hebben dit als dagtaak en worden hier ook voor betaald maar er zijn nog steeds aanbieders die het als een "hobby" doen en er overdag ook gewoon bij werken...plus een heel select klein team.

Kijk zo kan het ook en worden we allemaal van goede informatie voorzien en tevens verder geholpen....??
 
Ah ik denk dat we hier de mist ingaan... ?
Kan geen link zetten want het is een sub pagina van een buitenlandse iptv aanbieder...
Mocht er wat werkends bij zitten meld ik het hier..
Ik ben momenteel bezig met iptvtotaal/guide, dat gaat redelijk goed, maar ook die heeft niet alle zenders.
 
Ik kan het ook zo doen natuurlijk zonder een link te plaatsen "iptv community epg" ff Googlen eerste hit op Google ?

Anders ben ik de hele middag epg links aan het testen... ? en wou toch zo ook nog ff Max kijken... Ik geef natuurlijk geen garanties he.... ?
 
Ik kan het ook zo doen natuurlijk zonder een link te plaatsen "iptv community epg" ff Googlen eerste hit op Google ?

Anders ben ik de hele middag epg links aan het testen... ? en wou toch zo ook nog ff Max kijken... Ik geef natuurlijk geen garanties he.... ?
Garantie tot aan de woonlamer. ?