• Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

epg maken op kodi met nederlandse zenders en eventueel belgische sportbeat en korfbal

rudi_rvg

Nieuwkomer
Leuk bevonden
0
Kan er mij iemand een simpele uitleg doen van begin tot einde hoe ik een epg menu op mijn kodi krijg, ik ben eral dagen mee aan het sukkelen en begin het stillaan beu te worden.
als je epg op kodi installert komen er dan automatisch nederlandse zenders op of moet je die manueel gaan zoeken en hoe vind ik de belgische sportbeat en waar vind ik korfbal vragen waar ik graag een simpele uitleg op krijg aub
Ik heb al enkele addons geinstalleerd waar je normaal een epg kunt bij gebruiken maar het lukt me langs geen kanten.

Groetjes Rudi en Bedankt

Plenkske

Moderator
Medewerker
Leuk bevonden
663
Zo te lezen ben je met addons aan het klooien...

EPG is voor bij de TV optie van Kodi. En om die te activeren moet je een PVR client installeren. Bijvoorbeeld de IPTV Simple Client. Na installatie stel je hem in: je hebt hiervoor een link of bestand nodig waar de streams in zitten. Die kan je kopen (of een gratis test) bij een IPTV service.

EPG is vervolgens in te stellen zoals hier staat omschreven: http://kodi-forum.nl/threads/iptv-gids-gratis-epg-logos.162/