EPG Scraper

ok. En hoe gaat dit dan? Zou gewoon een EPG voor Belgie willen die ik in NextPVR kan gebruiken.
Ben nog maar net met IPTV bezig...dus nog veel is nieuw voor mij.
 
Er zijn genoeg mogelijkheden, je kan een gratis tvgids gebruiken - bijvoorbeeld van een andere provider, ik weet niet welke provider je hebt? En je m3u daarop aanpassen, op die manier kan je meestal het snelste een goede epg vinden:


Pakt die bijvoorbeeld heb je voor groot deel aan EU stations epg, met nextpvr kan je die redelijk snel koppelen normaal
 
ok, thanks. Ik ga me er in verdiepen. Zit bij de provider Iptv line.....
Kan ik in je M3U editor de link naar de EPG bron aanpassen?
Thanks for the info.
 
EPG zit niet gekoppeld aan je M3U - enkel de tvg-name en tvg-id moeten overeenkomen. Maar met NextPVR kan je dit normaal zelf heel makkeliijk een epg koppelen, ik heb dit vroeger nog gebruikt..
Je kan in de iptv speler zelf - in dit geval nextpvr zelf de url opgeven voor de gids.. is wel een tijd geleden voor me, dus zal je wel even moeten zoeken hoe en precies..
 
Bedankt Reidinga. Je hebt me goed geholpen. Heb de benamingen aangepast in Nextpvr en nu klopt de EPG. Thanks
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Voor IPTV providers die op zoek zijn naar een goede API voor TVGids data:
- ik bied een api voor: NL+BE, UK, USA en DE. Hier komen eventueel nog IT, en SP bij..
- Voordeel van de API is snelheid, met webgrab++ duurt het al snel een aantal uren voor het opmaken van je TVGids. Je krijgt bij ons een tool waarmee je de configuratie kan opstellen, en een PHP script voor je CronJob. Geen dure hosting nodig, werkt al op hosting van 5 euro per maand! Een gids met 300 stations aan EPG voor 14 dagen opstellen met de PHP script duurt 7 seconden.
- Voordeel is dat je tot 14 dagen vooruit - en 14 dagen terug aan TVGids hebt. Handig voor providers die terugkijk optie hebben.
- Voordeel is de prijs! In vergelijking met andere EPG API's bieden wij de goedkoopste.
- En niet onbelangrijk, ondersteuning en service. Ook in de weekenden, en avonden staan we klaar om te helpen.
 
  • Like
Reacties: SenRav
And I'm back. Heb die EU-guid.xml gelinkt en tot gisteren alles ok, nu geen EPG meer..alles leeg in NextPVR.
Enig idee hoe dit komt?

Of hebben jullie soms nog andere goede IPTV players waar je ook mee kan opnemen? Heb al vanalles geprobeerd maar nog niets gevonden die alles doet.
Appreciate it ;)
 

Bijlagen

  • 2018-12-19 13_58_45-Settings.png
    2018-12-19 13_58_45-Settings.png
    30,6 KB · Weergaven: 30
Ik bied zelf wel een standaard epg voor NL + aantal be kanalen voor 3 dagen:
 
  • Like
Reacties: gdwarf
Bedankt. Vier HD ontbreekt wel in deze EPG, voor mij de enige zender die ik kijk :)
 
Ik bied zelf wel een standaard epg voor NL + aantal be kanalen voor 3 dagen:
Laatste tijd heeft Rapid weer een en ander gewijzigd waardoor de eerdere EPG data niet meer werkt. Die van Rapid zelf is maar heel wisselend. Heb je toevallig ook eentje waar je naast de NL/BE kanalen ook de Britse kanalen bijvoegt? Zou superfijn zijn voor mij persoonlijk, maar misschien ook voor anderen.