EPG voor IPTV

16 nov 2016
25
4
6
Hi!

Heeft iemand tips voor een goede IPTV EPG. Ik heb 4KOTT, maar de EPG is slechts 2 dagen vooruit. Het liefst heb ik een EPG die 7 dagen vooruit heeft.

Ben deze al tegengekomen, maar deze is ook slechts 2 dagen:

Thanks!
 

Deze gebruikte ik in het begin nog wel eens die was 5 tot 7 dagen. (geen idee of dit nog zo is 🤷‍♂️)

Maar tegenwoordig gewoon de originele epg van m'n aanbieder. 2 dagen heb ik zat aan.
 
Hi!

Heeft iemand tips voor een goede IPTV EPG. Ik heb 4KOTT, maar de EPG is slechts 2 dagen vooruit. Het liefst heb ik een EPG die 7 dagen vooruit heeft.

Ben deze al tegengekomen, maar deze is ook slechts 2 dagen:

Thanks!
Probeer deze eens, geen idee hoeveel dagen...........
 
  • Like
Reacties: B. web
3 opties, 1e gratis, andere 2 betaald
Vergt wel even wat tijd om onder de knie te krijgen.
1.
2.
3.
 
sinds een dag op 5 heb ik op 4kott geen epg meer op de meeste Belgische kanalen (vtm kanalen, vier,vijf...) ik ben niet de enige veronderstel ik?
 
Zit ook op 4kott en heb geen probleem. Kan wel soms heel wisselvallig zijn heb ik al gemerkt.
 
ow, je bedoelt waarschijnlijk line.4K-feast.com ...
maar raar...
en
geeft IDENTIEK dezelfde xml file, zonder EPG voor VTM, vijf,...

bovenaan in de file krijg ik dit:
<tv generator-info-name="4K OTT" generator-info-url="http://line.4k-ott.com:80/">

Dus de servers redirecten mij allemaal naar de generator-info-url " ".

Wil jij 's die file downloaden met
en de eerste regel eens hier pasten? Ik vermoed dat er bij jij dan

<tv generator-info-name="4K OTT" generator-info-url="http://line.4k-FEAST.com:80/"> zal staan...
 
blij dat ik niet de enige ben. wel opmerkelijk dat alle 4kott lijnen uiteindelijk op hetzelfde uitkomen:
 
Krijg op dit moment geen foutmelding op de EPG van 4kott. Update lijkt gewoon te werken. Kan alleen niet verder kijken dan 18.00u vanavond.
 
er is wel nog een epg file die gedownload wordt, maar daar staan alleen maar wat Scandinavische kanalen in...
 
  • Like
Reacties: Shaman